خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار جمهوری چک
اتحاد جمهوری چک
17
693

سرمربی اسپارتا پراگ جمهوری چک از پیوستن امانوئله جاکرینی.

سرمربی اسپارتا پراگ جمهوری چک از پیوستن امانوئله جاکرینی.
آندرا استراماچونی، سرمربی ایتالیایی و جدید تیم اسپارتا پراگ جمهوری چک، ابراز امیدواری کرده امانوئله جاکرینی از تیم ناپولی جدا شود و به او در پرافتخارترین تیم جمهوری چک ملحق شود.

به گزارش Football-Italia، بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا در تیم ناپولی فصل درخشانی را سپری نکرد و بیش تر اوقات از روی نیمکت شاهد بازی هم تیمی هایش بود. به نظر می رسد اسپارتا پراگ به او بسیار نزدیک شده و مذاکرات این باشگاه با تیم جنوبی ایتالیا، بسیار پیشرفت داشته است. احتمالا طرفین بر روی مبلغی در حدود 1 میلیون یورو توافق خواهند کرد.

سرمربی تیم اسپارتا پراگ، آندرا استراماچونی در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ستاره سرخ بلگراد در مرحله پلی آف لیگ اروپا گفت:

صادقانه بخواهم بگویم در حال حاضر فقط بر روی بازی تیم خود تمرکز کرده ام و کاری به نقل و انتقالات ندارم. البته که اگر این انتقال هرچه زودتر نهایی شود، خوشحال خواهم شد، برای هفته آینده ایده آل خواهد بود. به این ترتیب می توانم برای شروع فصل، یک تیم کامل در اختیار داشته باشم.

اسپارتا پراگ پر افتخار ترین تیم لیگ جمهوری چک است. این تیم فصل گذشته سوم شد و به مرحله پلی آف لیگ اروپا رسید. در سه سال اخیر معمولا ویکتوریا پلژن و اسلاویا پراگ از این تیم در جدول بالاتر ایستاده اند. ماموریت استراماچونی بازگرداندن اسپارتا پراگ به قله فوتبال جمهوری چک است.

برچسب‌ها: امانوئله جاکرینی جمهوری چک اسپارتا پراگ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

469 حسن رشت 61396/05/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi