خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آمریکا
اتحاد آمریکا
12
2,104

پسر کلینزمن به هرتابرلین پیوست

پسر کلینزمن به هرتابرلین پیوست
جاناتان کلینزمن، پسر یورگن کلینزمن، مهاجم افسانه ای میلان به تیم هرتابرلین پیوست.به گزارش "ورزش سه"، او که در تیم زیر 20 سال آمریکا گلری می‌کند، توانسته با نمایش های خوبش مسئولین هرتا را مجاب کند که او را به خدمت بگیرند. میشل پریتز، مدیر ورزشی هرتا در این رابطه گفت:" جاناتان با نمایش های خوبی که داشته و استعداد، کاریزما و انگیزه ای که نشان داده، ما را مجذوب خود کرد و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که او را به خدمت بگیریم.
زولت پتری، مربی دروازه بان های هرتا نیز گفت:" کلینزمن آرامش و اعتماد به نفس بالایی دارد. با پای راستش خیلی خوب کار می‌کند و سطح بالایی دارد."
کلینزمن که به عنوان دروازه بان سوم به هرتا پیوسته، برای کسب تجربه های بیشتر در لیگ چهارم بوندس لیگا که مختص زیر 23 ساله هاست بازی خواهد کرد. پدربزرگ او در این زمینه گفت:"پس از صرف صبحانه، میشل پریتز به من درباره قرارداد با جاناتان گفت. خیلی احساساتی شدم زیرا این خانواده ما در این باشگاه سابقه حضور تاریخی دارند. منتظر چالش بزرگ پیش روی جاناتان هستم

برچسب‌ها: جاناتان کلینز من جاناتان ب برلین میرود

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

73 ♕تــاج تــهران♕1396/04/21

هیچ خبر مرتبطی یافت نشد!

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi