خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,560

پیروزی پیشکسوتان تراکتورسازی مقابل سپیدرود رشت

پیروزی پیشکسوتان تراکتورسازی مقابل سپیدرود رشت
به گزارش تراکتورکلاب ،تیم فوتبال پیشکسوتان تراکتورسازی روز پنجشنبه ۱۵ تیرماه ساعت ۱۸.۳۰ در زمین چمن شهرداری تبریز به مصاف تیم پیشکسوتان سپیدرود رشت رفت و با نتیجه ۴ بر ۳ پیروز شد.
تیم پیشکسوتان تراکتورسازی در این بازی با ترکیب امیر احمدی ، ناصر ساعی ، حسین کریمی(فرهاد حاجبی) ، حسین حسن دخت(داود قاسم زاده) ، کاظم نورمحمدی ، ناصر فراستی(صمد ناعمی) ، محمدعلی حمل کاران(علی مروتی) ، حیدر جعفری(مهدی پرتوی) ، صابر تقی زاده(سیروس دباغپور) ، قربانعلی احمدزاده(یونس باهنر) ، طالب خاکپور(جواد شاکری) ، به سرپرستی صمد رسولی و سرمربیگری هدایت مهابادپور و مربیگری قاسم آهنگر در دو وقت ۴۰ دقیقه ای به مصاف تیم پیشکسوتان سپید رود رشت رفت.

پیشکسوتان تراکتورسازی در حالی که از میهمان خود دو بر صفر عقب افتاده بودند توانستند با ضربه پنالتی صابر تقی زاده اختلاف گلها را به حداقل برسانند و در ادامه توسط یونس باهنر به گل تساوی رسیدند و پس آن شوت برگشتی ناصر فراستی را علی مروتی تبدیل به گل سوم تراکتورسازی کرد و گل چهارم را مهدی پرتوی با یک شوت سرکش روانه دروازه سپیدرود رشت کرد و پس آن گل سوم تیم رشت به ثمر رسید که در نهایت بازی با نتیجه چهار بر سه به سود میزبان خاتمه یافت.

برچسب‌ها: پیش کسوتان تراکتور برد تراکتور

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

18 0

252 جانیم آذربایجان1396/04/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi