خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,322

الشرق: قدر دژاگه را ندانستند تا سقوط کنند!

الشرق: قدر دژاگه را ندانستند تا سقوط کنند!
حمله تند روزنامه قطری به باشگاه العربی
الشرق: قدر دژاگه را ندانستند تا سقوط کنند!

در پی حذف از رقابت های امیر کاپ که شگفتی اول در آخرین جام باقی مانده از فصل بود روزنامه قطر در مقاله ای تند مقامات باشگاه العربی را زیر تیغ برد.

به گزارش "ورزش سه"، العربی در دور سوم جام حذفی با نتیجه ای باورنکردنی به مسیمیر سقوط کرده از لیگ ستارگان باخت تا با حذف از امیرکاپ شگفتی اول را به نام خود ثبت کند. نتیجه ای که به مذاق هیچ کدام از رسانه های قطر خوش نیامد از جمله روزنامه الشرق که با حمله ای تند به سران باشگاه تصمیمات آنها در خصوص کاپیتان تیم ملی ایران را یکی از مهمترین دلایل ناکامی این فصل توصیف کرد.

الشرق پس از شکست العربی مقابل تیم دسته دومی مسیمیر در امیر کاپ در مطلبی نوشت:« در آغاز فصل باشگاه العربی تأکید کرد به اشکان دژاگه، ملی‌پوش ایرانی نیازی نیست. هر چند او با تیم العربی قرارداد رسمی داشت و در کنار تیم فقط تمرین کرد و دستمزد‌ش نیز پرداخت می‌شد. اشکان در فصل نقل‌وانتقالات زمستانی به بوندس‌لیگا رفت. باشگاه العربی قصد داشت تا دژاگه را به جای پائولینهو در فهرست بازیکنان خارجی ثبت کند، اما با محرومیت مواجه بود. در حالی که این شانس وجود داشت تا العربی از همان آغاز فصل از اشکان دژاگه استفاده کند.اشکان دژاگه یکی از مطرح‌ترین بازیکنان خارجی فصل قبل تیم العربی بود، اما سران باشگاه اعلام ‌کردند به او نیازی ندارند و همین تصمیم باعث به نابودی کشیده شدن تیم شد چون حضور دژاگه تاثیر فراوانی در روند حرکتی تیم داشت».

العربی به عنوان یکی از محبوب‌ترین تیم های قطر در فصل اخیر لیگ ستارگان قطر تا آستانه سقوط پیش رفت. اشکان دژاگه که قرارداد چهار ساله با این تیم قطری داشت پس از دو فصل با تصمیم عجیب سران این باشگاه مجبور به جدایی و پیوستن به تیم ولفسبورگ آلمان شد و در بازگشت به بوندس لیگا هم مصدوم شد تا فصل کابوس واری را پیرو تصمیم اول فصل سران العربی تجربه کند.

برچسب‌ها: دژاگه العربی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

19 0

207 آبی های زمین1396/02/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi