خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

بوسکتس: راموس و پیکه اختلافی ندارند

بوسکتس: راموس و پیکه اختلافی ندارند
سرجیو بوسکتس، هافبک تیم ملی اسپانیا مدعی شد که رابطه بین جرارد پیکه و سرخیو راموس بسیار خوب شده و این دو مشکلی با هم ندارند.
به گزارش "ورزش سه"، راموس، کاپیتان رئال و پیکه، مدافع بارسا، مدت هاست که در تیم ملی اسپانیا هم تیمی هستند ولی در پی رقابت رئال و بارسا، با یکدیگر دچار اختلاف شده اند. حال بوسکتس تایید کرد که این دو مشکلی با هم ندارند و رابطه خوبی با هم دارند.
او گفت:" آنها سال هاست که در تیم ملی با هم حضور دارند و جو خیلی خوبی بینشان برقرار است.حس خوبی از آنها دریافت می‌شود. اینجا، سرجیو کاپیتان است و توانایی رهبری بیشتری دارد و در بارسا، این پیکه است که بیشتر نقش رهبری ایفا می‌کند."

بوسکتس ادامه داد:" این اختلافات باید در فوتبال وجود داشته باشد ولی بالاتر از همه اینها باید احترام وجود داشته باشد. گاهی از سد احترام به خاطر خیلی چیزها رد می‌شوید زیرا نمی‌خواهید رقیبتان به هدفش برسد. بگذارید هر چه راجع به من می‌خواهند بگویند، من وارد این جنگ نمی‌شوم."

برچسب‌ها: راموس بوسکتس پیکه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

26 0

125 آتلانتیس زون1396/01/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi