خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,323

سند اختصاصی از تهدید فیفا به حذف تیم های ملی از جام جهانی

سند اختصاصی  از تهدید فیفا به حذف تیم های ملی از جام جهانی
خبری که با بازتاب های گسترده ای همراه شد و البته برخی رسانه ها و مدیران ورزش و فوتبال ایران سعی در تکذیب آن داشتند.

سایت برنامه نود با پیگیری های بسیار توانست بند مذکور از دو نامه فیفا که فدراسیون فوتبال را به اخراج تیم های ملی از همه تورنمنت های مرتبط با فدراسیون جهانی فوتبال(جام جهانی جوانان و نوجوانان، جام جهانی فوتسال و فوتبال ساحلی و حتی رقابتهای مقدماتی جام جهانی روسیه و خود جام جهانی و ...) را بدست بیاورد. در این بند فیفا به صراحت اشاره کرده که در صورتی که فدراسیون فوتبال ایران به احکامی مثل کسر امتیاز از باشگاه های ایرانی به علت بدهی به بازیکنان و مربیان خارجی بی توجهی کند، فدراسیون با تنبیه مواجه می شود. در گزارش دیروز آمده بود که کدام باشگاهها در خطر کسر امتیاز هستند.این سند را ارائه می کنیم تا هشدار دهیم در صورت بی توجهی به اجرای احکام فیفا، علاوه بر تهدید فوتبال باشگاهی، فوتبال ملی در همه رده ها تهدید می شود. در واقع اگر این بی توجهی ادامه داشته باشد، هم باشگاهها ممکن است دچار کسر امتیاز شوند، هم باید جریمه پرداخت کنند و هم اینکه تیم های ملی در خطر اخراج از مسابقات زیر نظر فیفا قرار بگیرند. فدراسیون فوتبال حالا باید جرات اجرای احکام فیفا را داشته باشد. همه منتظر مدیرانی هستند که در فدراسیون فوتبال تصمیم بگیرند و برای یک بار هم شده کاری کنند تا پرونده های فوتبال ایران در مجامع بین المللی مختومه شود. نه اینکه با لاپوشانی و خریدن زمان و اعلام نکردن خطر، باعث شوند تا فوتبال ملی و باشگاهی یک فاجعه را تجربه کند!

بند ششم از دو نامه فیفا به فدراسیون فوتبال ایران به شرح زیر است:

به فدراسیون فوتبال ایران به عنوان عضوی از فیفا یادآوری می شود که آنها موظف هستند تا به این حکم عمل کنند و در صورتی که (فیفا) درخواست داشت، با مدرک به فیفا اعلام کنند که امتیازات کسر شده است. اگر فدراسیون فوتبال ایران بر خلاف دستور، این تصمیم را اجرا نکند، کمیته انضباطی فیفا در مورد محرومیت های احتمالی اعضا (اشاره به فدراسیون فوتبال ایران) تصمیم گیری می کند. در این صورت (فدراسیون فوتبال ایران) به اخراج از همه مسابقات زیر نظر فیفا محکوم خواهد شد.

برچسب‌ها: تیم ملی ایران جام جهانی2018 فیفا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

35 0

515 استقلال کلهر71395/11/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi