خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,717

پپ به دنبال هدایت تیم ملی اسپانیا

پپ به دنبال هدایت تیم ملی اسپانیا
به گزارش "۱۱نیوز"؛ یک روز بعد از انتشار مصاحبه بحث‌انگیز پپ گواردیولا که در آن احتمال کناره‌گیری از عرصه مربیگری را در آینده داد، از سوی یک روزنامه‌نگار قدیمی عنوان شد مربیگری تیم ملی اسپانیا، شغل بعدی این مربی است.

لو مارتین که در رسانه‌های زیادی کارکرده، در گفت‌وگویی با شبکه رادیویی «کادنا سر» اعلام کرد سرمربی کنونی تیم فوتبال منچسترسیتی، برخلاف آنچه در مصاحبه‌‌اش بیان کرده، بازنشسته نخواهد شد چرا که مربیگری تیم ملی اسپانیا را مدنظر دارد.
مارتین اظهار داشت: «آنچه پپ گفت چیزی غیرعادی نبود. هیچکس نمی‌تواند دوران کاری گواردیولا را ترسیم کند. او با من‌سیتی قراردادی ۳ ساله بسته و هیچکس نمی‌تواند فکر کند که او تا سن ۷۰ سالگی در عرصه فوتبال باشد یا نه. او اکنون می‌خواهد ۳ سال در لیگ برتر باشد و شاید هم این زمان باز هم افزایش یابد.»

او ادامه داد:‌ آنچه پپ عنوان کرد، بیشتر مربوط به امور باشگاهی بود. او اکنون علاقمند است در آینده سکان هدایت تیم ملی اسپانیا را برعهده گیرد و من نیز همین باور را دارم.»

برچسب‌ها: به گزارش "۱۱نیوز"؛ یک روز بعد از سوی یک روزنامه‌نگار قدیمی ع شغل بعدی این مربی است. لو مار در گفت‌وگویی با شبکه رادیویی « برخلاف آنچه در مصاحبه‌‌اش بیان بازنشسته نخواهد شد چرا که مربی بیشتر مربوط به امور باشگاهی بو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

44 کریس رونالدو3651395/10/23

هیچ خبر مرتبطی یافت نشد!

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi