خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ترکیه
اتحاد ترکیه
11
2,584

معرفی آردا توران

معرفی آردا توران
آردا توران به ترکی استانبولی Arda Turan در سال ۱۹۸۷در بایرام پاشای استانبول به دنیا آمد.
وی در سال ۱۹۹۹ و در حالی که فقط ۱۲ سال داشت به گالاتاسرای پیوست و تا سال ۲۰۰۵ در جوانان گالاتاسارای بازی کرد و از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۱ در تیم اصلی زیر نظر مربیان بزرگی چون فاتح تریم کارکرد در سال ۱۰–۲۰۰۹ در حالی که تنها ۲۲ سال داشت بازوبند کاپیتانی و شماره ۱۰ گالاتاسارای را ازآن خود کرد. توران در گالاتاسارای توانست یک بار قهرمانی در سوپر لیگ ترکیه و یک بار قهرمانی در سوپر جام ترکیه را تجربه کند. اما در سال ۲۰۱۱ او یک پیشنهاد فوق‌العاده از اتلتیکو مادرید اسپانیا دریافت کرد و در سال ۲۰۱۱ به این تیم قدرتمند اسپانیایی پیوست.
آردا توران در ماه اوت ۲۰۱۱ در ازای ۱۲میلیون یورو به آتلتیکو مادرید اسپانیا منتقل شد و اولین بازی رسمی خود را ۲۸اوت۲۰۱۱ در لالیگا برابر اوساسونا انجام داد؛ و تا سال ۲۰۱۴ توانسته سوپر جام یوفا، قهرمانی لالیگا، سوپر لیگ اسپانیا و نائب قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را با آتلتیکو مادرید بدست آورد.
آردا توران پس از توافق ۲۹ میلیون پوندی بین بارسا و اتلتیکو و با قراردادی ۵ ساله، از ۲۰۱۵/۷/۷ رسماً بازیکن بارسلونا شد. همچنین او در ۲ مارس ۲۰۱۶ اولین گل خود را در بارسلونا به ثمر رساند.
اغلب در سمت چپ و یا پشت مهاجم در سمت راست به بازی گرفته می‌شود. آردا خصوصیات منحصر به فردی دارد که باعث شده او در تمام قسمت‌های میانی زمین، بازیکن مؤثری باشد. در اتلتیکوی سیمئونه با آرایش تاکتیکی ۲-۴-۴، او غالباً به عنوان یک هافبک کناری مورد استفاده قرار می‌گرفت .

برچسب‌ها: آردا توران ترکیه بارسلونا اتلتیکو مادرید گالاتاسارای

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

17 0

1,386 Bad Boy Kings1395/10/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi