خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آژاکس
اتحاد آژاکس
29
1,045

آلکمار- آژاکس؛ جهانبخش امید اول در آفاس

آلکمار- آژاکس؛ جهانبخش امید اول در آفاس
رقابت های هفته دوازدهم لیگ برتر هلند اردیویسه امروز با برگزاری دیدارهایی به پایان می رسد که در مهمترین بازی آلکمار با ستاره ایرانی میزبان تیم سرشناس و مدعی آژاکس خواهد بود.
آلکمار- آژاکس؛ جهانبخش امید اول در آفاس
به گزارش "ورزش سه"، قرمزپوشان AZ در حالی از ساعت 17:00 امروز در ورزشگاه آفاس به مصاف پرافتخارترین و سرشناس ترین باشگاه هلند می روند که دوباره می توانند از علیرضا جهانبخش در ترکیب اصلی خود سود ببرند. ستاره ای که غیبتش در رقابت های یورولیگ کاملا به چشم آمد و باعث شد تا این تیم در روند نتیجه گیری ضعیف عمل کند.

جهانبخش که در بازی قبلی با پاس گل دیدنی خود زمینه ساز کسب یک برد شیرین خارج از خانه برای آلکماری ها بود به عنوان ستاره مثلث تهاجمی تیمش امروز یک بار دیگر می تواند در مصاف با مدافعان سرشناس آلکمار توانایی هایش را به رخ بکشد. ستاره ایرانی که بعد از این بازی باید خود را به اردوی تیم ملی برساند تا برای بازی های مقدماتی جام جهانی آماده شود فصل قبل در مصاف با آژاکس نمایشی دیدنی داشت و حالا امید اول طرفداران آلکمار در بازی امروز قلمداد می شود.

این زمین حضور ون دن بروم سرمربی آلکمار روی نیمکت رهبری تیمش است، مردی که خود زمینه حضور علیرضا جهانبخش در جمع بازیکنان AZ را فراهم کرد و در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی امروز هم با ابراز خوشحالی از بازگشت دوباره این بازیکن تصریح کرد با خیالی آسوده شاگردانش را به مصاف تیم مدعی آژاکس خواهد فرستاد تا به روند روبه رشد خود ادامه دهند.

برچسب‌ها: آژاکس آلکمار

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

194 سردار آزمون1395/08/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi