خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,726

پرسپولیس و استقلال به پلی آف آسیا تبعید شدند

پرسپولیس و استقلال به پلی آف آسیا تبعید شدند
در تازه ترین رنکینگ امتیازات کشورهای صاحب نام فوتبال آسیا در لیگ قهرمانان آسیا، ایران در رده چهارم قرار گرفت ، رتبه ای که سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا را به 2+2 کاهش می دهد.

پس از مدت ها حرف و حدیث بر سر سهمیه فوتبال ایران در فصل آتی لیگ قهرمانان آسیا ، سرانجام AFC رنکینگ نهایی کشورهای عضو کنفدراسیون فوتبال قاره کهن را بر اساس عملکرد تیم های باشگاهی و ملی در سال 2016 اعلام کرد که در این رده بندی تیم ایران رتبه چهارم را در اختیار گرفته است.
در رده بندی که بر اساس استانداردسازی فوتبال کشورها و ساختار باشگاه ها به همراه نتایج تیم های باشگاهی و ملی در رقابت های بین المللی تنظیم و معرفی شده فوتبال ایران در رده باشگاهی نسبت به کشور های کره جنوبی، امارات، ژاپن، قطر، چین و عربستان سعودی امتیازات کمتری جمع کرده است .

در این میان مساله ای که فوتبال ایران را در رده چهارم این رنکینگ قرار داده است، عملکرد تیم ملی فوتبال زیر نظر کارلوس کی روش پرتغالی است. تیم تحت هدایت کی‌روش که در بازی های مختلف ملی نتایج درخشانی کسب کرده و در صدر رنکینگ آسیایی فیفا است، بیشترین امتیاز را میان تمام کشورهای آسیایی کسب کرده و همین مساله باعث شده با وجود عملکرد ضعیف تیم های باشگاهی ایران طی دو دهه اخیر، فوتبال ایران در رنکینگ کلی AFC رتبه چهارم را در اختیار بگیرد و هنوز شانس داشته باشد تا با استفاده از پلی آف همچنان چهارسهمیه گذشته خود را حفظ کند.

به این ترتیب ، تقویم بازی های فصل جاری تیم های قرمز و آبی پایتخت شلوغ تر شده است و این دو تیم باید در دو بازی رفت و برگشت آغازین لیگ فهرمانان حضور یابند که زودتر از مسابقات سابر تیم ها و از بهمن ماه سال جاری استارت خواهد خورد.

برچسب‌ها: تبعید پلی آف آسیا استقلال پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

38 6

1,316 سوباسا1395/08/08

استقلال9سال: فعلا که ذوب آهن آبرو برده

23 اسفند (08:54)


ƓöƘƬüƦƘ: آبرومون میره با این استقلال خوزستان به خدا آبرومونو میبرن

24 آذر (06:34)


14 آبان (13:05)


Bʀᴏᴋᴇ ᴏғғ: تا وقتی یه تیم مثل استقلال خوزستان بره کاپ آسیا اوضاع همینه !!

8 آبان (18:15)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi