خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آمریکا
اتحاد آمریکا
12
2,104

تاریخچه ی فوتبال آمریکا_ بنویسید ساکر بخوانید فوتبال

تاریخچه ی فوتبال  آمریکا_ بنویسید ساکر بخوانید فوتبال
نگاهی خواهیم داشت به معرفی تیم ملی آمریکا از حیث تاریخچه
تاریخچه تیم ملی آمریکا:
تیم ملی آمریکا در دهه 1930 یکی از تیم های قدرتمند در عرصه فوتبال بود اما درگیری ها سیاسی و جنگ جهانی باعث شد تا از سال 1950 تا 1990، خبری از آمریکا در جام جهانی نباشد و آنها پس از سال ها غیبت، بالاخره در سال 1990 در جام جهانی حضور یافتند و سپس با سرمایه گذاری در فوتبال باشگاهی و راه اندازی لیگ حرفه ای MLS با سیاست جذب ستارگان گران قیمت و مسن تیم ملی فوتبال ایالات متحده آمریکا با هدایت یورگن کلینزمن آلمانی به عنوان یکی از 6 کشور قاره آمریکای شمالی،مرکزی، حوزه دریای کارائیب و البته کشور میزبان، در رقابت های کوپا آمریکا 2016 حضور یافتند. آمریکایی ها هرگز در زمینه فوتبال یا به قول خودشان soccer نتوانستند تبدیل به یک قدرت جهانی شوند و بهترین نتیجه تاریخ فوتبال آمریکا، مقام سومی در جام جهانی 1930 بود. آمریکا تاکنون سابقه 10 حضور در مرحله نهایی جام جهانی را داشته که یک در یک دوره (جام جهانی 1994) نیز میزبانی این رقابت ها را بر عهده گرفتند.

برچسب‌ها: نگاهی به تاریخچه ی فوتبال آمری فوتبال آمریکا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

19 0

181 ♕تــاج تــهران♕1395/07/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi