خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,717

پیکه: فوتبال ایتالیا دفاعی نیست

پیکه: فوتبال ایتالیا دفاعی نیست
احتمالا ایتالیا امشب نیز با سیستم 2-5-3 در برابر اسپانیا قرار خواهد گرفت و الکساندر فلورنزی نیز در برابر جرارد پیکه صف آرایی خواهد کرد.​​​​​​​
پیکه: فوتبال ایتالیا دفاعی نیست
به گزارش "ورزش سه"، جرارد پیکه دفاع 3 نفره را بسیار مهم و تاثیرگذار قلمدا کرد. چند ماه پیش و در جریان مرحله یک هشتم نهایی مسابقات یورو، آتزوری با همین سیستم به مصاف لاروخا رفت و با ارائه یک بازی برتر، پیروز شد.

پیکه گفت: «دفاع 3 نفره عامل بسیار مهمی در تیم ایتالیا محسوب می شود؛ اما از نظر من، بیش از تعداد مدافعان، کیفیت و شخصیت این بازیکنان باعث قدرت آنها شده است. ما دوران بسیار خوبی را با ویسنته دل بوسکه سپری کردیم که شاید دیگر در تاریخ تکرار نشود؛ اما حالا نیز سعی داریم با لوپتکی بهترین نتایج را کسب کنیم و من هرگز علاقه ای به مقایسه این دو سرمربی ندارم.

دیدار برابر ایتالیا بسیار تاثیرگذار است و پیروزی در خانه آنها بسیار شیرین است. بعضی از مردم می گویند که ایتالیا دفاعی بازی می کند؛ اما می بینید که تیم هایی مثل یوونتوس و ناپولی قدرت هجومی بسیار بالایی دارند.»

پیکه در رابطه با رویارویی دوباره با فلورنزی و آن گل به یادماندنی هافبک رم به بارسلونا، گفت: «فلورنزی یک گل بسیار شگفت انگیز در برابر بارسلونا به ثمر رساند؛ اما من فکر نمی کنم دیگر قرار باشد دوباره چنین گلی تکرار شود.»

برچسب‌ها: پیکه اسپانیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

13 0

269 افتخارکهکشان1395/07/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi