خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,726

رونمايی از پيشنهاد پر از «گاف» تيم انگليسی به مظلومی + عكس

رونمايی از پيشنهاد پر از «گاف» تيم انگليسی به مظلومی + عكس
در ایمیل های منتشر شده به سربرگ آن بر می گردد. ارسال کننده این ایمیل ها از لوگوی اتحادیه فوتبال انگلیس در تنظیم پیشنهاد خود به پرویز مظلومی استفاده کرده است

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، برخي سايت ها و كانال هاي تلگرامي از يك نامه رونمايي كرده و از آن به عنوان پيشنهاد رسمي باشگاه برايتون به مظلومي نام برده اند كه تصوير اين نامه را در ادامه مشاهده مي كنيد.

اين پيشنهاد در حالي رونمايي شده كه گاف هاي متعددي در آن به چشم مي خورد، در ادامه برخي از اين گاف ها را ذكر خواهيم كرد.

- اولین نکته در ایمیل های منتشر شده به سربرگ آن بر می گردد. ارسال کننده این ایمیل ها از لوگوی اتحادیه فوتبال انگلیس در تنظیم پیشنهاد خود به پرویز مظلومی استفاده کرده است (نمونه عکس نامه رسمی باشگاه برایتون در ادامه این متن قابل مشاهده است).

- نام کامل باشگاه برایتون ، Brighton & Hove Albion FC است؛ اما این نام در نامه فوق الذکر خلاصه شده است.

- چرا این قرارداد تا این اندازه کوتاه است و جزییاتی ندارد؟ یکی از فعالان بازار نقل و انتقالات که ارتباطات خوبی هم با باشگاه های خارجی دارد، وقتی در جریان این موضوع قرار گرفت با دیدن مستندات منتشر شده گفت: «در اولین نگاه می توان اطمینان پیدا کرد که این پیشنهاد در تهران تایپ شده و هیچ ارتباطی به یک باشگاه انگلیسی ندارد».

- موضوع قرارداد هم دیگر نکته مجهول ماجرا است؛ چون در این پیشنهاد مشخص نشده است که باشگاه برایتون پرویز مظلومی را با چه سمتی می خواهد در اختیار بگیرد. سرمربی، کمک مربی، مربی گلرها یا چی؟

- نوشتار متن پیشنهادی به مظلومی هم جالب توجه است. در محل امضا، با فعل امری به طرف دوم قرارداد (مظلومی) نوشته شده امضا کن!

- طرف ارسال کننده این ایمیل مسئولیت خود را مشخص نکرده است؛ ضمن این که در هیچ نامه رسمی دیده نمی شود که نام ها با لقب Mr ذکر شود؛ اما در این پیشنهاد قبل از نام پرویز مظلومی، از این اصطلاح سود برده شده است.

برچسب‌ها: پرویز مظلومی باشگاه استقلال گاف فوتبال ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

27 2

1,419 Esteghlalfc1395/07/14

استفلال1376: خ خ خ خ خ

27 مهر (12:49)


15 مهر (08:19)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi