خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,726

استقلال 1 - نفت 1؛ توقف استقلال در گام اول !

استقلال 1 - نفت 1؛  توقف استقلال در گام اول !
تک گل ارسلان مطهری در نیمه دوم پاداشی کوچک برای بازی خوب تیم نفت بود، تیمی که با انرژی و انگیزه بسیار مقابل سرمربی فصل پیش قرار گرفت.
در آخرین بازی روز اول از هفته اول لیگ شانزدهم، استقلال و نفت در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به تساوی یک ـ یک رسیدند. برای استقلال جابر انصاری (31) گل زد و نفت با ضربه ارسلان مطهری(68) بازی را به تساوی کشاند تا امتیازات این مسابقه تقسیم شود.
شرح بازی
در نیمه اول بازی دو تیم بازی سردی را به نمایس گذاشتند و کمتر موفق شدند دروزاه حریف را تهدید کنند. استقلال در ابتدای بازی روی ضربه ایستگاهی کاوه رضایی تیر دروازه نفت تهران را به لرزه درآورد. در ادامه پاس عمقی رضایی و ضربه سر ضرب جابر انصاری به گل اول استقلال در دقیقه 30 باعث شد استقلال پیروز به رختکن برود. البته در ادامه نفت دو سه موقعیت عالی روی دروازه استقلال بدست آورد که نتوانست از آنها به خوبی استفاده کند. در نیمه دوم اما نفت تهران کاملا بر بازی مسلط شد و از روی اشتباه استقلال در خط دفاعی بارها و بارها دروازه استقلال را تا آستانه فروپاشی پیش برد. در این نیمه استقلال حتی موفق نشد به دروازه حریف خود نزدیک شد و به جز گلی که ارسلان مطهری زد، نفت تهران چندین موقعیت عالی را هم خراب کرد تا استقلال از یک شکست خانگی فرار کند.
بهترین بازیکن
ارسلان مطهری یک گل زد و چند فرصت عالی را هم برای خود ایجاد کرد و نتوانست از آنها استفاده کند. با نمایشی که مطهری در این بازی داشت حالا شاید استقلالی ها پشیمان باشند که چرا در نقل و انتقالات این بازیکن را جذب نکردند.
اتفاق ویژه
با تساوی استقلال برابر نفت تهران طسم پیروز نشدن منصوریان در بازی های افتتاحیه ادامه پیدا کرد. استقلال بعد از 4 سال موفق نشد در بازی اول پیروز شود که این یک اتفاق تلخ برای هواداران این تیم محسوب می شود.

برچسب‌ها: ارسلان مطهری نفت استقلال تهران لیگ برتر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

21 5

222 استقلال آتشین41395/05/04

☆★esteghlᗩl: هنوز هماهنگ نشدند بازیکنا صبر کنید

5 مرداد (17:21)


3استقلال4: سلام. این تیمی که ما دیروز دیدیم هیچی از تیم پرویز بیشتر نداشت.بازم یه تیم ترسو و بی برنامه. به خدا فقط هوادار رو سرکار گذاشتن.

5 مرداد (13:58)


مسی افسانه ای: تو حمله خیلی خوبیم این بارسا ولی تو دفاع فاجعه بود ولی با آمدن رحمتی و رابسون دفاع هم مستحکم میشه فدای سر استقلالی ها

5 مرداد (12:04)


کاکاس: تازه شانس اوردیم نباخت.چرا اینجوری شدن نیمه دوم

5 مرداد (10:42)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi