خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

فرانسه 0-0 سوئیس؛ خروس ها تیم اول و سوئیسی ها تیم دوم گروه A

فرانسه 0-0 سوئیس؛ خروس ها تیم اول و سوئیسی ها تیم دوم گروه A
اختصاصی | میزبان رقابت های یورو 2016 با توجه به تساوی مقابل سوئیس به عنوان تیم نخست گروه A به دور یک هشتم نهایی صعود کرد.
به گزارش ورزش 11، با آغار دور سوم مرحله گروهی رقابت های یورو 2016 فرانسه، دو تیم سوئیس و فرانسه از گروه A در ورزشگاه پیر مائوروی شهر لیل به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت دو تیم تن به تساوی بدون گل دادند. فرانسه با این تساوی 7 امتیازی شد و به عنوان تیم اول به دور یک هشتم صعود کرد، ضمن اینکه سوئیس هم با 5 امتیاز به عنوان تیم دوم به دور دوم رفت و این برای اولین بار است که این تیم به دور بعدی یورو صعود می کند.

به دلیل قوانین مسابقات و حساسیت دور آخر مرحله گروهی، این بازی همزمان با بازی رومانی و سوئیس برگزار شد.

مطابق انتظارات این فرانسه بود که بازی را در اختیار گرفت و از همان ابتدای بازی حملات خود را روی دروازه سوئیس آغاز کرد، پل پوگبا که به عنوان بازیکن کلیدی خروس ها به خوبی نمایان است، یک شوت بسیار زیبا را با پای چپ روانه دروازه سوئیس کرد که توپ به دیرک افقی دروازه برخورد کرد.

فشار فرانسوی ها همچنان دامه داشت و بازهم درخشش پوگبا هیجان بالایی را به بازی می داد، پل پوگبا ضرباتی را به سمت دروازه سوئیس زد اما توسط دروازبان سوئیس برگشت داده شد.

خط دفاعی و دروزابان سوئیس برگ برنده سوئیس تا دقیقه 20 بازی بودند. از این دقایق تا پایان نیمه نخست اتفاق خاصی جز پاره شدن لباس چند بازیکن سوئیس نیافتاد. یکی از لباس ها را پل پوگبا پاره کرد. به احتمال فراوان باید منتظر تغییر برند لباس سوئیس ها باشیم.

ستاره بی چون و چرای نیمه اول پل پوگبا بود، توانایی های بالای او زیبایی خاصی به بازی بخشیده بود.

نیمه دوم این بازی نیز با کنترل توپ از سوی بازیکنان فرانسه آغاز شد.

در دقیقه 55 بازی روی یک کار تیمی عالی از سوی بازیکنان فرانسه موقعیت خوبی نصیب گریزمان شد، اما توپ رو پای غیر تخصصی این بازیکن قرار گرفت و شوت پای راست این بازیکن توسط دروازبان سوئیس به کرنر فرستاده شد.

یک ساعت از بازی گذشت و همچنان فرانسوی ها ریتم بازی را می نوازند و عادل رامی تا اینجای کار بازی فیزکی و درگیرانه ای را از خود به نمایش گذاشت و یکی ار عوامل اصلی خراب شدن حملات سوئیس بود. هوگو لوریس شب آرامی را سپری می کند و پل پوگبا همچنان ستاره این بازیست.

دقیقه 63 بازی دیمتری پایت ستاره دو بازی نخست فرانسه در این دوره از رقابت های جایگزین کومان شد و در دقیقه 75 بازی ضربه او به دیرک دروازه برخورد کرد.

زمانی که پایت وارد زمین شد فرانسه بازی را هجومی تر ادامه داد و چندین موقعیت نصف و نیمه به دست آورد اما سرانجامی نداشت.

در دقیقه 88 ضربه ایستگاهی خوبی برای دیمیتری پایت بدست آورد و این بازیکن 29 ساله ضربه خود را به پشت پوگبا هم بازی خودش کوبید و این موقعیت خوب گلزنی از دست رفت.

پس از این هم اتفاقی در انتهای بازی رخ نداد و دو تیم تن به تساوی بدون گل دادند. با این نتیجه سوئیس و فرانسه دور یک هشتم صعود می کنند و باید منتظر حریفان خود در این مرحله باشند.

برچسب‌ها: یورو 2016 فرانسه سوئیس فرانسه-سوئیس گروه a

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

344 .p.s.g1395/03/31

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi