خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,183

پرسپولیس با چه بازیکنی کامل میشود؟

پرسپولیس با چه بازیکنی کامل میشود؟
به گزارش متافوتبال،پرسپولیس در فصل جابجایی تابستانی فعالیت خوبی داشته است با این حال یک بازیکن وجود دارد که با او تیم برانکو کامل می‌شود و نه تنها در لیگ برتر ایران بلکه در لیگ قهرمانان آسیا هم از شانس‌های کسب عنوان قهرمانی خواهد بود.

شفقنا ورزشی در این مورد نوشت، با وجود آنکه خبرهای درباره استقلالی بودن او به گوش می‌رسید اما به نظر می رسد که این بازیکن به پرسپولیس نزدیک تر است و سرخ‌پوشان با کمک حسین هدایتی به دنبال شکار او در فصل جابجایی تابستانی هستند.

سروش رفیعی بازیکنی است که مورد علاقه سرخ‌پوشان قرار گرفته است و مدیران این باشگاه تلاش می‌کنند تا این بازیکن خوش تکنیک و باهوش را جذب کنند.

رفیعی محصول آکادمی فولاد خوزستان است که سابقه قهرمانی با این تیم در لیگ برتر را هم دارد. او فصل قبل به همراه بختیار رحمانی در تراکتورسازی بازی کردند و مجبور بودند که به خاطر پشت سر گذاشتن دوران سربازی خود در تیم بزرگ شهر تبریز بازی کنند.

رفیعی در تراکتورسازی ثابت کرد که بازیکن بزرگی است و این توانایی را دارد که برای تیم‌های بزرگ فوتبال ایران بازی کند. او به تیم ملی ایران هم دعوت شده است و از باشگاه الشحانیه قطر هم پیشنهاد جدی داشت اما چون هنوز یک بازیکن سرباز است نمی‌تواند راهی لیگ قطر شود.

پرسپولیس به دنبال جذب رفیعی است اما آیا این بازیکن می‌تواند خرید خوبی برای سرخ‌پوشان باشد؟ رفیعی از بازیکنانی است که با توجه به تکنیک و هوش بالایی که دارد می‌تواند نقش مهاجم کاذب را به خوبی بازی کند. او در پست هافبک بازی‌ساز هم می‌تواند بازی کند و در کنارها هم عملکرد خوبی از خود نشان داده است و این همان بازیکنی است که خلأ او در پرسپولیس احساس می‌شود.

محسن مسلمان در فصلی که گذشت نقش پلی‌میکر را برای سرخ‌پوشان بازی کرد و انصافاً هم در این پست عملکرد درخشانی از خود نشان داد و از بهترین بازیکنان فصل بود با این حال باید گفت که مسلمان در دادن پاس گل و همچین گلزنی و به راه انداختن مهاجمان نوک انتظارات را برآورده نکرد و رفیعی می‌تواند از این حیث خیال برانکو را راحت کند. پرسپولیس با مسلمان و رفیعی بسیار هجومی خواهد شد و حضور این دو بازیکن در میانه میدان خیال برانکو را راحت خواهد کرد و به همین خاطر می‌توان گفت که تیم برانکو با حضور رفیعی بسیار کامل می‌شود و نه تنها در لیگ برتر ایران بلکه در لیگ قهرمانان آسیا هم از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی خواهد شد.

البته یک مانع سر راه پرسپولیسی شدن رفیعی است و آن اینکه او تا آبان ماه سرباز است و تنها در صورتی می‌تواند راه سرخ پوشان پایتخت شود که سازمان نظام وظیفه با کسر خدمت او موافقت کند.

برچسب‌ها: پرسپولیس پرسپولیس تهران پرسپولیسی ها خبری تازه و خوش نقل و انتقالات لیگ ایران برانکو لیگ برتر ایران لیگ قهرمانان آسیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

13 0

666 سیمرغ.1395/03/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi