خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,726

نقل وانتقالات استقلال

نقل وانتقالات استقلال
استقلال مانند خيلي از تيم‌ها خيلي زود نقل و انتقالات ليگ شانزدهم را شروع کرد. اولين خريد آبي‌ها براي فصل آينده مهدي رحمتي بود که در نيم‌فصل دوم براي سه فصل ديگر قراردادش تمديد شد. مذاکرات با اميد ابراهيمي هم از چند وقت پيش آغاز شد تا شماره 6 مثل رحمتي پاي برگه قرارداد داخلي را امضا کند.

هرچند اميد هنوز هيچ تضمين کتبي‌اي براي ماندن نداده اما شفاهي و زباني استقلالي‌ها را اميدوار نگه داشته است اما برنامه مديران به حفظ بازيکنان آزاد محدود نمي‌شد و به شکل غيررسمي دنبال خريدهاي جديد و برطرف کردن نقاط ضعف تيم‌شان بودند. در اين خصوص شنيده مي‌شود سه خريد اول استقلال براي فصل جديد مشخص شده است. يک مدافع و دو هافبک و يک مهاجم که در تيم‌هاي شهرستاني بازي مي‌کنند مدنظر آبي‌پوشان قرار دارند و مذاکرات اوليه با آنها انجام شده است.

جانشين ميلاد از اصفهان مي‌آيد

استقلالي‌ها در همان نيم‌فصل دنبال يک دفاع راست مطمئن بودند. اسامي‌ چون علي حمودي هم به عنوان گزينه‌ مطرح شد اما در نهايت موفق به خريد بازيکن در اين پست نشدند و ميلاد فخرالديني هم در استقلال ماندگار شد. حالا خبر مي‌رسد وريا غفوري دفاع راست ملي‌پوش سپاهان گزينه اول براي آبي‌پوش شدن است. حتي گفته مي‌شود حدود يک ماه قبل مذاکرات غيررسمي با وريا انجام شد و دو طرف به توافق کامل رسيده‌اند. برخي پا را از اين هم فراتر گذاشته و مدعي‌اند قرارداد داخلي هم امضا شده است. طبق سايت سازمان ليگ قرارداد غفوري در پايان ليگ پانزدهم به پايان رسيده و بازيکن آزاد محسوب مي‌شود. قرارداد پارسال وريا که متولد سال 66 است 980 ميليون تومان است.

برچسب‌ها: استقلال نقل وانتقالات استقلال تهران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

417 اسپرت کینگ مکث1395/02/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi