خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

آخرین حریف بارسلونا مدت‌ها بدون شکست در خانه

آخرین حریف بارسلونا مدت‌ها بدون شکست در خانه
گرانادا آخرین حریف بارسلونا در گرانادا از اواخر فوریه در خانه شکست نخورده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، تمام نتایجی که گرانادا پس از 21 فوریه کسب کرده نشان دهنده این است که رئال مادرید می تواند در بازی امشب با پیروزی در ریازور فاتح لالیگا شود.

گرانادا در 21 فوریه برابر مهمانش والنسیا دو بر یک شکست خورد. از آن تاریخ به بعد همه بازی های خانگی اش را بدون شکست پشت سر گذاشت. لوانته را پنج بر یک شکست داد، لاس پالماس را سه بر دو مغلوب کرد و برابر اسپانیول به تساوی یک بر یک رسید. همچنین مقابل رایووایکانو دو بر دو متوقف و برابر مالاگا یک بر یک مساوی شد.

این نتایج نشان می دهد گرانادا اواخر فصل در خانه شکست ناپذیر بود. این تیم در شروع فصل نتایج وحشتناکی در زمین خود کسب کرد. سه بر یک مغلوب ایبار شد، برابر ویارئال با نتیجه مشابه بازی را واگذار کرد و با سه گل از رئال سوسیداد شکست خورد.

نتایج این تیم در لوس کارمنس متفاوت است. آن ها 6 پیروزی، پنج تساوی و هفت شکست را به ثبت رساندند. 26 بار دروازه حریفان را باز و 28 گل دریافت کردند.از 39 امتیازی که کسب کردند تنها 50 درصد را برابر هواداران خود به دست آوردند(23امتیاز.)

برچسب‌ها: گرانادا بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

292 M.s.n بارسا1395/02/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi