خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,568

سپاهان حریف تراکتور در آسیا می‌شود؟!

سپاهان حریف تراکتور در آسیا می‌شود؟!
با قطعی شدن صدرنشینی تراکتورسازی در مرحله گروهی حریف این تیم در مرحله یک شانزدهم نهایی تیم دوم گروه C خواهد بود.

شاگردان امیر قلعه نویی با برد 2-0 خود برابر الهلال نه تنها صعود که صدرنشینی شان در گروه C را نیز قطعی کردند تا از حالا به فکر بازی با حریف خود در مرحله یک شانزدهم نهایی باشند جایی که با توجه به صدرنشینی باید در بازی رفت مهمان باشند و در بازی برگشت میزبان.

با توجه به این که از پیش اعلام شده بود تیم های برتر گروه های C و A باید در این مرحله به صورت ضرب دری مقابل هم قرار بگیرند تراکتورسازی به عنوان صدرنشین گروه D باید با تیم دوم گروه A روبرو شود که با نگاهی به جدول این گروه می توان گفت هر چهار تیم حاضر در این گروه که امشب باید پنجمین بازی خود را برگزار کنند می توانند حریف تیم تبریزی در مرحله یک شانزدهم نهایی باشد از جمله سپاهان که هنوز روی کاغذ شانس صعود دارد.

شاگردان استیماچ که امشب به مصاف الاتحاد عربستان می روند در صورت برتری در دو بازی رفت و برگشت برابر حریف سعودی و همچنین باخت یکی از دو تیم بالای جدول در مصاف رو در رو می توانند امیدوار باشند که به عنوانتیم دوم صعود کرده و حریف تراکتورسازی در مرحله بعد باشند گرچه اگر بخواهیم واقع گرایانه به جدول گروه A نگاه کنیم می بینیم که شانس لوکوموتیو و النصر امارات برای صعود بیشتر از تیم های دیگر است که در این بین النصری ها گزینه رویارویی با تراکتور در مرحله بعد خواهند بود.

برچسب‌ها: تراکتورسازی تبریز سپاهان اصفهان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

473 Abbasali_king1395/02/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi