خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,329

مسخره ترین و عجیب ترین شروط فوتبالی + عکس

مسخره ترین و عجیب ترین شروط فوتبالی + عکس
به خاطر داریم دیدیه دروگبا بازیکن ساحل عاجی قبل از پیوستن به شانگهای چین در قرار داد خود ذکر کرد در صورتیکه از سوی بارسلونا پیشنهاد همکاری دریافت کند،این تیم را ترک خواهد کرد. اکنون این بهانه ای شد 5 تا از مسخره ترین شروط فوتبالی را مورد بررسی قرار دهیم.
5-استیگ اینگه(لیورپول)
زمانیکه اینگه در سال 1992 با لیورپول قرار داد بست در قرار دادش ذکر کرد که اجازه پرداختن به پرش با اسکی به وی داده شود.چراکه پدر او یکی از اسکی بازان مطرح در نروژ بود.

4- سم همام(ویمبلدون)
در اواسط سالهای نود تیم ویمبلدون به گونه ای عمل کرد که اکنون هیچ تیمی جرات اینکار را ندارد.
در ان زمان سم همام مالک باشگاه فرزندان خود را به شیوه ای عجیب وغریب وارد باشگاه کرد این بود که باشگاه ویمبلدون به "باند" ملقب شد.
پس از ان وی با بابی گلود بعنوان مربی تیم قرار داد بست و در قرار داد ذکر کرد که حق تغییر ترکیب در 45 دقیقه اول مسابقه را دارد.

3-برند اشتانگه(تیم ملی عراق)
در سال 2002 برند اشتانگه المانی مربیگری تیم ملی عراق را بر عهده گرفت و قرارداد 4 ساله ای را به امضا رساند.چون در ان زمان جورج بوش سیاست خصمانه ای را در خاورمیانه پیش گرفت،مربی المانی در بند قرار داد خود ذکر کرد :الف)هرگونه سوال درباره مسائل سیاسی در مصاحبات ممنوع
ب)در صورت شروع جنگ از ادامه فعالیت در عراق انصراف خواهد داد.

2- استفن شوارتز(ساندرلند)
در سال1999 از والنسیا به ساندرلند پیوست.در طول مذاکرات مسئولان از شوارتز پرسیدند که ارزویش در طی چند سال اینده چیست و او در پاسخ گفته بود که ارزو دارم اولین مسافری باشم که برای تبلیغات به فضا پرواز می کنم. از این رو عکس العمل مسئولان به این پاسخ این بود که بلافاصله در بند قرار داد ذکر کردند هر گونه پرواز به فضا در طول قرار داد برای وی ممنوع است.

1-اسپنسر پرایور(کاردیف سیتی)
در سال 2001 با باشگاه کاردیف سیتی قرار داد امضا کرد اما موارد این قرار داد یکی از مسخره ترین شروط فوتبالی است.در این قرارداد رئیس باشگاه از بازیکن خواسته تا برای مشخص شدن میزان قوای جسمانی بازیکن ،وی باید با گوسفند زورازمایی کند و همچنین از تمامی قسمتهای گوسفند برای مصرف غذایی استفاده نماید.این در حالی است که پرایور گوشتخوار نبود از سبزیجات استفاده می کرد.

برچسب‌ها: اسکی جنگ جورج بوش خاورمیانه عراق قرارداد مسخره

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 0

2,411 Esteghlalfc1394/11/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi