خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,700

پورحیدری: استقلال برای شادی روح احدی یک جام می آورد

پورحیدری: استقلال برای شادی روح احدی یک جام می آورد
سرپرست تیم استقلال گفت:رضا احدی هم از نظر فنی و هم اخلاقی در سطح بالایی قرار داشت و امیدوارم بازیکنان استقلال برای شادی روح او امسال یک جام بیاورند.

منصور پورحیدری در گفت و گو با خبرنگار کاپ، در رابطه با خبر درگذشت رضا احدی اظهار داشت: از شنیدن این خبر بسیار ناراحت شدم. متاسفم که پیشکسوتان فوتبال ایران یکی یکی از بین ما می روند. این ضایعه را به خانواده احدی و اهالی فوتبال تسلیت عرض می کنم. امیدوارم خداوند به آنها صبر جزیل بدهد.

وی ادامه داد: اگر شرایطم اجازه می داد حتما فردا در مراسم تشییع پیکر احدی شرکت می کردم اما متاسفانه شرایط این کار را ندارم. به هر حال سعی می کنم با تماس هایی که با خانواده وی برقرار می کنم درگذشت رضا را به آنها تسلیت بگویم. امیدوارم جامعه فوتبال و همچنین مردم در مراسم تشییع پیکر احدی حضور پرشوری داشته باشند.

سرپرست فوتبال استقلال درباره شرایط این تیم تصریح کرد: کم و بیش از شرایط استقلال باخبر هستم. فعلا بازی های لیگ تعطیل است و بازیکنان باید خودشان را برای نیم فصل دوم آماده کنند. با سایر اعضای کادر فنی و همچنین مدیریت باشگاه در ارتباط هستم و امیدوارم در ادامه فصل استقلال بتواند روند خوب خود را ادامه دهد.

پورحیدری در پایان گفت: رضا احدی هم از نظر فنی و هم اخلاقی در سطح بالایی قرار داشت و امیدوارم بازیکنان استقلال برای شادی روح او امسال یک جام بیاورند.

برچسب‌ها: پور حیدری احدی استقلال تهران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

11 0

239 بطالت1394/10/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi