خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرتغال
اتحاد پرتغال
7
15,583

رونالدو: از پوشیدن پیراهن شماره 7 بکهام وحشت داشتم!

رونالدو: از پوشیدن پیراهن شماره 7 بکهام وحشت داشتم!
ختصاصی | کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی اسبق باشگاه منچستر یونایتد فاش کرد که از پوشیدن پیراهن دیوید بکهام اسطوره این باشگاه می ترسیده است!
به گزارش بخش بین المللی ورزش 11، کریستیانو رونالدو نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن مرد فوتبال سال 2015، در مصاحبه خود پیش از آغاز رسمی این مراسم به نکته ای جالب اشاره کرد که هواداران خود را سوپرایز کرد!

رونالدو اظهار داشت:

" ابتدای دوران بازی ام در منچستر یونایتد شماره 28 را بر تن داشتم، اما فرگوسن به من گفت که تو باید شماره 7 را بپوشی. من در ابتدا ترسیده بودم، چرا که این شماره مطعلق به بکهام بود. این شماره برای من خوش شانسی به همراه آورد. هر چیزی که داریم، بخشی از همین شماره 7 است.

این شماره حالا بخشی از زندگی من است، نمی توانم تاثیر این شماره را در زندگی ام انکار کنم! این شماره به من یاد داد که چگونه با وحشت هایم کنار بیایم و با آنها بجنگم، برای من که نوجوان بودم این یک ترجبه ی بسیار خوب بود، شاید همین تجربه مرا امروز روبروی شما قرار داده است! "

برچسب‌ها: فوتبال خارجی کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی کریس رونالدو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

14 1

566 جیلیوس1394/10/21

کریس یونایتد7: کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن تاریخ فوتباله.تمام جامهای انفرادی که امسال دروکردتاییدهمین حرفه.هرچندتوپ طلاروبهش ندادند.مثل همیشه

23 دی (00:10)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi