خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,112

واکنش زلاتان به انتخاب زیدان

واکنش زلاتان به انتخاب زیدان
ستاره سوئدی پاری سن ژرمن به انتخاب زین الدین زیدان به عنوان سرمربی رئال مادرید واکنش نشان داد.

سران رئال مادرید بعد از نتایج ضعیفی که تیمشان در فصل جاری با رافائل بنیتس کسب کرد، تصمیم گرفتند زین الدین زیدان، اسطوره این باشگاه را به عنوان سرمربی جدید تیم انتخاب کنند.

واکنش ها به انتخاب زیدان زیاد بوده است. او در نخستین تجربه مربیگری خود، هدایت یکی از بزرگترین تیم‌های تاریخ فوتبال جهان را بر عهده گرفته و طبیعی است که واکنش ها به انتخاب او زیاد باشد.

زلاتان ابراهیموویچ در این مورد گفت: اگر کسی باشد که به خوبی از لایه های پنهان فوتبال خبردار باشد، بدون شک زیدان است. این بازیکن فرانسوی یکی از بهترین های تاریخ فوتبال است و بازی های درخشانی را به نمایش گذاشته است.

او ادامه داد: اطمینان دارم زیدان فاکتورهای رسیدن به موفقیت را دارد. او به خوبی با فوتبال آشنا است و این می تواند زمینه‌ساز موفقیتش باشد. مربیگری کردن در تیم بزرگی مانند رئال مادرید، دشوار است. در این تیم، فشار زیاد است و هر مربی نمی تواند در چنین فضایی کار کند اما زیدان به خوبی از شرایط باشگاه رئال آگاه است.

ستاره سوئدی پاری سن ژرمن در ادامه افزود: زین الدین زیدان سال‌هاست در رئال مادرید فعالیت می کند و این می تواند زمینه ساز موفقیت او باشد. شروع کار برای یک مربی جوان، آن هم در یکی از بزرگترین تیم های جهان، تجربه بسیار سختی است اما زیدان می تواند سربلند بیرون آید.

زیدان به عنوان بازیکن، افتخارات زیادی به دست آورده است. او قهرمانی در جام جهانی 1998 و جام ملت های اروپا 2002 را در کارنامه دارد و با رئال مادرید هم موفق شد قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند و سه بار هم به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شود.

رئال مادرید در هفته نوزدهم لالیگا امروز (شنبه) در سانتیاگو برنابئو میزبان دپورتیو لاکرونیا است. این نخستین بازی است که زیدان در آن روی نیمکت رئال می نشیند و طبیعی است همه نگاه ها به او باشد.

برچسب‌ها: زلاتان ابراهیموویچ زیدان ایبرا زلاتان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

420 طوفان سبز1394/10/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi