خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,179

تمام احتمالات نقل و انتقالات پرسپولیس

تمام احتمالات نقل و انتقالات پرسپولیس
به نظر می رسد پرسپولیسی‌ها برای تقویت خود و همچنین حضوری پرقدرت در نیم فصل دوم نیاز به تغییراتی در لیست خود داشته باشند.

به گزارش "ورزش سه"، سکرت، راز و هر آنچه که برانکو ایوانکوویچ برای فرار از پاسخگویی برای درخواست خواسته های رسانه ها برای فعالیت این تیم در نقل و انتقالات اعلام می کند باعث شده تا پرسپولیس همچنان شبهه انگیزترین تیم در نقل و انتقالات باشد.
کافی است یک بار خط به خط نفرات این تیم را بررسی کنیم و ببینم برانکو چطور از نفراتش استفاده کرده است.
دروازه بان: سوشا جانشین مطمئن می خواهد؟

برانکو ایوانکوویچ در این پست سه دروازه بان دارد که فاصله هایی عجیب با یکدیگر دارند. سوشا مکانی ملی پوش، ایمان صادقی و البته مرتضی قدیمی پور بی تجربه!
شما اگر جای برانکو بودید دروازه بانی قابل اعتماد برای جانشینی سوشا مکانی پیشنهاد نمی کردید؟
احتمال خروج: ایمان صادقی
احتمال ورود: -
مدافع میانی: پوست موز زیر پای خارجی ها

پرسپولیس در این پست مایکل اومانیا، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی و لوکا ماریچ را در اختیار دارد. برانکو بعد از تغییراتی که در ابتدای فصل در این خط داشت و سردرگمی های زیادی برای خط دفاعی ایجاد کرده بود در نهایت زوج علیرضا نورمحمدی و محسن بنگر را برگزید و آنها نیز با توجه به هماهنگی و اتحادی که داشتند توانستند او را روسفید کنند. در این میان مایکل اومانیا با توجه به مصدومیتی که درگیر آن شد از ترکیب ثابت و حتی نفر چهاردهم ترکیب برانکو هم خارج شد تا لوکا ماریچ در برخی بازی ها به ترکیب اضافه شود.
احتمال خروج: مایکل اومانیا یا لوکا ماریچ؛ مشکل بزرگ همچنان مبلغ قرارداد مدافع کاستاریکایی است، چیزی که باعث شد او در ابتدای فصل هم به همکاری اش با این تیم ادامه دهد.
احتمال ورود: پرسپولیس با توجه به اینکه در فصل آینده می تواند محمدحسین کنعانی زادگان و حسین ماهینی را به ترکیب خود بازگرداند تصمیمی برای خرید بازیکن جدید در این پست ندارد.
مدافع راست: می مانند یا می روند

پرسپولیس در این پست رامین رضاییان و بابک حاتمی را در اختیار دارد و وحید حیدریه هم قادر است به این تیم در این پست کمک کند. رامین رضاییان در نیم فصل اول در تمام بازی های پرسپولیس به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفت و بابک حاتمی که در ابتدای فصل به جناح راست منتقل شده بود در نهایت با توجه به مصدومیتش و البته درخشش محمد انصاری نیمکت نشین شده است. وحید حیدریه هم به عنوان بازیکن امیدها مدنظر این تیم است و باشگاه تصمیمی برای واگذاری او ندارد.
احتمال خروج: شاید بابک حاتمی تصمیم بگیرد در نیم فصل از بین پیشنهاداتی که به او شده پیراهن دیگری را بر تن کند و همه چیز به تصمیم او بستگی دارد.
احتمال ورود: -
مدافع چپ: پدیده اینجاست

کسی جرات ندارد با حضور محمد انصاری خیال حضور در پرسپولیس برای گرفتن جناح چپ را داشته باشد. مدافع چپ پای پدیده این فصل پرسپولیس به خوبی توانسته به مهره ای غیرقابل عبور تبدیل شود. پرسپولیس در این پست می تواند از بابک حاتمی نیز استفاده کند.
مهاجم: آقای گل و آقای دربی را دارند اما قاتل ندارند

پرسپولیس در نیم فصل اول موفق شد 21 بار دروازه حریفان را باز کند که سهم سه مهاجم این تیم به این ترتیب بوده است؛ مهدی طارمی 9 گل، جری بنگستون 4 گل و علی علیپور 2 گل تا بیش از 70 درصد گل های تیم به نام سه مهاجم این تیم ثبت شود. با این حال برانکو با توجه به شیوه هجومی تیمش همچنان معتقد است جای یک قاتل در ترکیب تیمش خالی است.
احتمال خروج: -
احتمال ورود: برانکو احتمالا یک مهاجم گلزن را در کنار دیگر بازیکنانش انتخاب کند و هنوز نام او اعلام نشده است.

برچسب‌ها: پرسپولیس نقل و انتقالات

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 0

583 سوانزی-زابل1394/10/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi