خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پورتو
اتحاد پورتو
40
349

احتمال حضور کاسیاس در MLS

احتمال حضور کاسیاس در MLS
ایکر کاسیاس ابتدای این فصل پس از 25 سال از تیم رئال مادرید جدا شد و به پورتو پیوست. وی در روزهای اخیر به بازی در لیگ حرفه ای آمریکا، موسوم به MLS تمایل نشان داده است.

در حالی که کاسیاس با باشگاه پرتغالی 2 فصل قرارداد دارد، وی امیدور است در صورت رضایت مسئولان این باشگاه، بعد از اتمام قراردادش، مقدمات انتقالش به MLS را فراهم کند. کاسیاس، پیش از این بارها اعلام کرده بود که در پورتو از فوتبال خود لذت می برد و این تیم دوباره نام او را بر سر زبان ها انداخته است.

وی در مصاحبه ای تلویزیونی شرکت گفت:
"در وهله اول قصد دارم تا قراردادم با پورتو را به اتمام برسانم، چون در اینجا از فوتبال لذت می برم، اما اگر از من بپرسید که دوست دارم در آمریکا بازی کنم یا خیر، قطعا می گویم چرا که نه، بازی در این کشور هم تجربه تازه و فوق العاده ایست.
همانطور که فبلا هم گفته بودم، پورتو برای من یک چالش جدید محسوب می شود، چرا که بعد از بازی برای رئال و در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی جهان، یک با دیگر انگیزه های من برا درخشش در اروپا، در لباس پورتو زنده شد."

برچسب‌ها: ایکر کاسیاس MLS‏ پورتو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

418 علیرضا تیزهوش1394/09/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi