خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,051

رونالدینیو: نیمار وارث من در بارسلوناست

رونالدینیو: نیمار وارث من در بارسلوناست
رونالدینیو می‌گوید نیمار وارث او رونالدینیو بازیکن برزیلی که بازیکن سابق بارسلونا بود، نیمار را به عنوان وارثش در نیوکمپ خواند. نیمار از سال ۲۰۱۳ با پیوستن از سانتوز به بارسلونا، در کنار مسی و سوارز به عنوان یکی از محبوب‌ترین مهاجمان بارسلونا وجهه‌ای جهانی کسب کرده است.

در عین رونالدینیو بازیکن سابق تیم ملی برزیل و مهاجم سابق بارسلونا که لیگ قهرمانان و دو عنوان قهرمانی لالیگا را کسب کرده، در میان کاتالان‌ها جایگاهی باشکوه دارد. وی می‌گوید نیمار هم یک جایگاه به یادماندنی در میان قهرمانان اسپانیایی برای خود ایجاد کرده است.

مهاجم سابق تیم ملی برزیل گفت: بله نیمار بازیکن بزرگی است و قطعا تاریخ‌ساز خواهد شد. رونالدینیو در گفتگو با مارکا این بازیکن ۲۳ ساله را وارث خود نامید و گفت نیمار همان کاری را تکرار می‌کند که برزیلی‌های نام آور پیش از وی انجام داده‌اند.

رونالدینیو ۳۵ ساله ماه پیش تیم فلومیننزه برزیل را ترک کرد و این پس از آن بود که باشگاه اعلام کرد او در حفظ توانایی‌هایش موفق نبوده است. این حرف‌ها موجب طرح شایعه بازنشستگی رونالدینیو هم شده است.

در هر حال بازیکن پیشین پاری سن ژرمن می‌گوید سال ۲۰۱۶ به بازی‌ها برمی‌گردد و احتیاج دارد که فاصله‌ای کوتاه از بازی‌ داشته باشد.

رونالدینیو گفت: سال دیگر برمی‌گردم. اما نمی‌دانم کجا و با کدام تیم. حالا فقط به استراحت و لذت بردن از تعطیلاتم فکر می‌کنم. واقعا به این تعطیلات نیاز دارم.
در بارسلوناست و خودش هم سال دیگر به زمین بازی برمی ‌گردد.

برچسب‌ها: بارسا اسپانیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

31 1

569 سهیل 20041394/08/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi