خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرسنال
اتحاد آرسنال
8
6,697

پیش بازی آرسنال - اورتون

پیش بازی آرسنال - اورتون
به گزارش "ورزش سه"، آرسنال پس از پیروزی ارزشمند مقابل بایرن، به دنبال ادامه روند خوب خود خواهد بود.

آرسنال

شاگردان آرسن ونگر با کسب 19 امتیاز از 9 بازی در رده ی دوم جدول لیگ برتر قرار گرفته و 2 امتیاز با منچسترسیتی فاصله دارند. آنها در دیدار اخیر خود مقابل بایرن به پیروزی 2-0 رسیده اند و به همین علت، با روحیه ای دو چندان پا به دیدار خواهند گذاشت. از سوی دیگر، اورتون تیم خوبی در فصل جاری نشان داده و نتایج نسبتا خوبی نیز کسب کرده است. اولیویه ژیرو، مهاجم آرسنال در 4 تقابل اخیر تیمش با این تیم، 4 گل به ثمر رسانده و امید اول آرسنالی ها برای گلزنی خواهد بود. آرون رمزی به دلیل مصدومیت، قادر به همراهی توپ‌چی ها در این بازی نخواهد بود.

اورتون

شاگردان روبرتو مارتینز با کسب 13 امتیاز از 9 بازی، در رده ی نهم جدول لیگ برتر قرار گرفته اند. آنها در 5 بازی اخیر خود، 2 پیروزی، 2 تساوی و 1 شکست کسب کردند که شکست آنها به دیدار مقابل منچستریونایتد باز می‌گردد. در 5 بازی اخیر انجام شده بین دو تیم، آمار به نفع آرسنال است. 3 پیروزی سهم آرسنال بوده و یک تساوی و یک پیروزی برای اورتون نیز به ثبت رسیده است. پتر چک، گل آرسنال، بهترین آمار مهار توپ را در لیگ برتر دارد و همین موضوع کار لوکاکو و دیگر هم تیمی‌هایش را به شدت سخت خواهد کرد.

برچسب‌ها: آرسنال اورتون

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 0

191 آرسنال3331394/08/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi