خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,185

کسر 6 امتیاز از پرسپولیس؟!

کسر 6 امتیاز از پرسپولیس؟!
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در حالی که فرناندو گابریل، هافبک برزیلی فصل گذشته پرسپولیس چند باری از سوی مسوولان این باشگاه وعده گرفته تا طلبش را دریافت کند، هنوز از طریق وکیلش پیگیر این ماجراست.

فراهانی، مدیربرنامه‌های گابریل در این باره می‌گوید: «این بازیکن 124 هزار دلار از باشگاه پرسپولیس طلبکار است و بعد از شکایتی که ما کردیم، 4 روز بیشتر فرصت ندارد تا این مبلغ را پرداخت کند. اگر مسوولان باشگاه پرسپولیس این مبلغ را در این فرصت پرداخت نکنند، قطعا 6 امتیاز با رای فیفا از آنها کسر خواهد شد.»
وی ادامه داد: «طاهری بارها به ما قول داده که طلب گابریل حداقل به صورت قسطی پخش شود اما این اتفاق رخ نداده است. دیگر صبر این بازیکن به پایان رسیده است.»
فراهانی در پایان در خصوص وضعیت گابریل هم گفت: «او بعد از عقد قرارداد با باشگاه عربستانی به خاطر مشکلاتی که در این کشور داشت، به برزیل رفت و حالا در یک تیم دسته دومی این کشور
بازی می‌کند.»

منبع: ایران ورزشی

برچسب‌ها: پرسپولیس کسر امتیاز فرناندو گابریل

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

51 4

860 Esteghlalfc1394/07/06

فیرسنال2: صحت نداره

6 مهر (15:38)


مقاومت ایرانیان: بعضی وقتها ‘یه خبرایی تو اتحاد تایید میشه که ‘احساس میشه هدفی جز ضربه وحاشیه سازی برا پرسپولیس تنها نداره.

6 مهر (15:25)


Werder Bremen: اصلا خبر درس نیس دوستان از منابع مسخره خبر ندین

6 مهر (13:54)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi