خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,299

این شکم گنده ها سرمربی هستند ؟

این شکم گنده ها سرمربی هستند ؟
ستاره سابق فوتبال جهان وقتی فهمید برخی بازنشسته های فوتبال ایران با این شکم های گنده و اضافه وزن تابلو سرمربی و مربی حرفه ای هستند، متعجب شد!

در جریان بازی خیریه ستاره های ایران و جهان که با نتیجه ۳ بر صفر به سود ستاره های جهان تمام شد، اتفاق جالبی رخ داد.

ادگار داویدز ستاره هلندی، در یک صحنه که بازی متوقف شده بود، از میشل سالگادو پرسید: «بازیکنان ایران چند سال است که فوتبال بازی نمی کنند و از فوتبال دور هستند که تا این حد اضافه وزن دارند؟»

وقتی سالگادو در جواب همبازی اش گفت: «هیچ کدام از این بازیکنانی که شکم گنده کرده اند، از فوتبال دور نیستند و اغلب آنها در فوتبال حرفه ای ایران مربیگری می کنند و سرمربی یا مربی تیم های لیگ برتر ایران هستند.»

داویدز باور نکرد و گفت امکان ندارد این آدم ها با این شکم های گنده سرمربی یا مربی باشند.

این حرف داویدز باعث شد سالگادو جواد نکونام و کریم باقری را شاهد بگیرد و از آنها بخواهد آمار مربیانی که در ترکیب ایران بازی می کنند را به داویدز بدهند.

داویدز وقتی به اصل ماجرا پی برد، لبخندی زد و گفت: «شما واقعا با این شکم مربیگری هم می کنید؟ عالی است واقعا! شما اگر در اروپا باشید، برای سرمربی شدن اول باید اضافه وزن خود را از بین ببرید.»

همین شد که بعد از بازی منصوریان، استیلی، گل محمدی و چند شکم گنده دیگر (!) با هم قرار گذاشتند تمرین کنند تا مثل ستاره های خارجی اضافه وزن نداشته باشند.

برچسب‌ها: داویدز ستارگان ایران و جهان شکم ستاره فوتبال ایران اضافه وزن سرمربی ادگار سالگادو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

28 1

2,932 Esteghlalfc1394/06/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi