خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

گزارش : حضور نمایندگان منچستریونایتد در بارسلونا

گزارش : حضور نمایندگان منچستریونایتد در بارسلونا
کار انتقال پدرو به منچستریونایتد را باید نهایی شده بدانیم و باید گفت که خداحافظی این مهاجم از جمع کاتالان ها بسیار نزدیک است.

اگر اتفاق خاصی در این یکی دو روز رخ ندهد باید اینگونه گفت که آخرین بازی پدرو برای بارسا، شب گذشته مقابل بیلبائو بود و این بازیکن به زودی راهی الدترافورد خواهد شد تا پیراهن یونایتد را به تن کند.
پدرو پس از نزدیک به 7 سال حضور در بارسلونا و به دلیل نیمکت نشینی های متعدد در یکی دو فصل اخیر، تصمیم به جدایی از بارسلونا گرفت و یونایتد را نیز به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرده است. طبق ادعای اغلب رسانه های معتبر انگلیسی، "اد وودوارد"، نایب رئیس باشگاه منچسترونایتد روز گذشته برای نهایی کردن انتقال پدرو وارد بارسلونا شده و امروز با مدیران باشگاه کاتالانی نشستی رسمی برگزار خواهد کرد.
بارسا برای جدایی پدرو رقم 30 میلیون یورو فسخ قرارداد او را طلب کرده است و به نظر هم نمی رسد که نمایندگان منچستریونایتد با این امر مخالفتی داشته باشند. بین ایجنت پدرو و وودوارد توافقات کلی صورت گرفته و حال همه چیز به نظر نهایی ریاست باشگاه بارسلونا بستگی دارد.

برچسب‌ها: منچستریونایتد بارسلونا پدرو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

30 1

613 اف سی آزلگرونا1394/05/27

ماکسیم 1: بازیکنان فروشی بصورت الماس

27 مرداد (17:24)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi