خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,072

ماسکرانو: بارسلونا جایی برای اشتباه ندارد

ماسکرانو: بارسلونا جایی برای اشتباه ندارد
مدافع آرژانتینی قاطعانه اعلام کرد که، کاتالان ها می توانند شکست 4-0 مقابل بیلبائو را در دیدار برگشت جبران کنند، اما نباید اشتباهی از آنها سر بدهد.
به گزارش بخش بین المللی ورزش 11، خاویر ماسکرانو مدافع بارسلونا به هم تیم هایش هشدار داده است که در دیدار برگشت سوپر جام اسپانیا حق هیچ گونه اشتباه را ندارند.
دیدار رفت سوپر جام اسپانیا با شگفتی همراه شد، و تیم فوتبال اتلتیک بیلبائو موفق با درخشش آرتیز آدوریز با نتیجه 4 بر صفر بارسلونا را شکست دهد و شاگردان انریکه برای جبران این دیدار باید بامداد روز سه شنبه 27 مرداد در ورزشگاه نیوکمپ به میدان بروند.
با توجه به این شکست سنگین، ماسکرانو معتقد است که هنوز فرصت جبران را دارند اما باید در خط دفاعی تمرکز بیشتری داشته باشند. وی در جمع خبرنگاران گفت:
ما در دیدار رفت خوب بازی نکردیم و فکر می کنم نتیجه بدتر از این سزاوار ما بود. آنها شش و یا هفت موقعیت گلزنی مسلم داشتند و در نهایت چهار گل به ثمر رساندند. ما هم شش یا پنج موقعیت گلزنی داشتیم ولی نتوانستیم به گلی دست پیدا کنیم.
من فکر می کنم اشتباهات فراوان، ما را مجازات کرد و ما باید شرایط را بهبود بخشیم و اشتباهات را به حداقل برسانیم.
این تیم کاملا قابل اعتماد است و در این فصل ما بهتر خواهیم شد. اما در حال حاضر باید در مورد این بازی فکر کنیم.
ما برای شروع این دیدار هیجان زده هستیم. این یک چالش منحصر به فرد است. ما باید از ابزار موجود بهترین استفاده را ببریم. در گذشته هم دچار چنین مواردی شده ایم و نشان داده که می توانیم پیروز باشیم، بنابراین ما باید سعی کنیم که در دیدار برگشت به قهرمانی برسیم.
مغرور نخواهیم بود چرا که آنها حریف دشواری هستند، اما ما به توانایی های خود اعتقاد داریم و من مطمئن هستم که با تلاش می توانیم بازی را به نفع خود تغییر دهیم.
فوتبال ورزشی است که در آن شما تاوان اشتباهاتتان را باید بپردازید. گاهی اوقات شما خودتان موجب این اشتباهات می شوید و گاهی حریف شما را مجبور به این کار می کند. اما در این دیدار جایی برای اشتباه نداریم.

برچسب‌ها: ماسکرانو بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

389 اف سی آزلگرونا1394/05/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi