خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

نگاهی به وضعیت منچستریونایتد در آستانه شروع فصل جدید

نگاهی به وضعیت منچستریونایتد در آستانه شروع فصل جدید
نگاهی می اندازیم به نقل و انتقالات انجام شده، آمار، دیدگاه یکی از کارشناسان اسکای اسپورتس و همچنین احتمال قهرمانی یونایتد در فصل جدید لیگ برتر بر اساس شرط بندی های انجام گرفته در SkyBet.
رتبه در فصل گذشته: چهارم
شانس قهرمانی در فصل جدید: 5/1
ورودی ها: ممفیس (آیندهوون)، متئو دارمیان (تورینو)، باستین شواین اشتایگر (بایرن مونیخ)، مورگان اشنیدرلین (ساوتهمپتون)، سرجیو رومرو (سمپدوریا)
خروجی ها: تام کلورلی (اورتون)، بن ایموس (بولتون)، تام ثورپ (روثردام یونایتد)، سیدی جانکو (سلتیک)، نانی (فنرباحچه)، ویل کین (پرستون، قرضی)، رابین فن پرسی (فنر باحچه)، رادامل فالکائو (چلسی)، رافائل (لیون)، آنخل دی ماریا (پاریس سن ژرمن)
نگاهی کلی
پس از کسب جایگاه چهارمی در فصل گذشته و پشت سر گذاشتن تابستان دیگری با هزینه های زیاد در بازار نقل و انتقالات، منچستریونایتد آماده است تا برای اولین بار از زمان جدایی سر الکس فرگوسن برای قهرمانی در لیگ برتر بجنگد.
در حالی که تنها 3 روز تا اولین بازی فصل منچستریونایتد در لیگ برتر مانده است، هنوز برخی چیزها در این باشگاه دارای وضعیت مبهمی هستند. آنخل دی ماریا دیشب به طور غیر رسمی به پاریس سن ژرمن پیوست و تکلیف ماندن یا جدایی داوید ده خیا نیز همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.
شیاطین سرخ امیدوارند تا خریدهایشان در تابستان جاری، عملکرد بهتری را نسبت به آنچه که دی ماریا در فصل گذشته به نمایش گذاشت، داشته باشند. وینگر هلندی – ممفیس -–در حالی به منچستریونایتد پیوسته است که عنوان “یکی از بهترین استعدادهای قاره اروپا” را یدک می کشد. مورگان اشنیدرلین و باستین شواین اشتایگر، کیفیت خط هافبک یونایتد را به بالاترین حد ممکن می رسانند، متئو دارمیان پس از سال ها یونایتد را از نعمت داشتن یک دفاع راست با کیفیت بهره مند خواهد کرد و سرجیو رومرو – دروازه بان تیم ملی آرژانتین – گزینه مضاعفی را در اختیار یونایتد برای پست دروازه بانی قرار می دهد.
دیدگاه فیل تامپسون (کارشناس اسکای) درباره فصل جدید منچستریونایتد:
یونایتد بار دیگراز پشتوانه های مالی خود استفاده کرده است و همانطور که همه انتظار داشتند، به تقویت خط میانی خود پرداخته است. باستین شواین اشتایگر یک خرید معرکه به حساب می آید و مورگان اشنیدرلین نیز بازیکن فوق العاده ای است. مشاهده این که کدام یک از آن ها به عنوان بازیکن اصلی در خط هافبک به کار گرفته خواهد شد دیدنی خواهد بود.
همچنان بازیکنانی هستند که باید در فصل جدید خود را اثبات کنند. مارکوس روخو، فیل جونز و لوک شاو را می توان در این دسته بندی قرار داد. بزگرترین پرسش درباره وضعیت حال حاضر می تواند آینده ده خیا باشد. به طور تقریبی، می تواند تخمین زد که او 12 امتیاز را در فصل گذشته برای منچستریونایتد به ارمغان آورد و در صورت جدایی او از این تیم، نبود او قطعاً حس خواهد شد. به شخصه فکر می کردم که آسمیر بگوویچ ممکن است به یونایتد بپیوندد. اگر مَرد جایگزین یونایتد برای ده خیا، سرجیو رومرو باشد، او چالش بزرگی را در انتظار خواهد داشت.
هواداران یونایتد همچنان منتظر خرید یا خریدهایی نامدار هستند و باید با اشتیاق به انتظار بشینیم تا ببینیم که آیا آن ها مهاجم دیگری را جذب خواهند کرد یا خیر. اکنون که دی ماریا از یونایتد جدا شده ست، آیا کسی به جای او خواهد آمد؟ این بازیکن چه کسی خواهد بود؟ کاوانی؟ آیا او می تواند در پست وینگر سمت چپ موفق باشد؟ پستی که در باشگاه فعلی اش از بازی کردن در آن موقعیت ناراضی است. فن خال ترکیب بسیار خوبی را گرد هم آورده است، اما هنوز هم ابهاماتی وجود دارد.
آمارهای سایت Opta
– منچستریونایتد در فصل گذشته موفق شد تا 6 امتیاز بیشتر از فصل قبل تر و دوره سرمبیگری دیوید مویس و هدایت موقت رایان گیگز کسب کند، اما با این حال این دومین عملکرد بد آن ها در تاریخ لیگ برتر از زمان تشکیل آن به صورت جدید (Premier League) بود.
– وین رونی به اولین بازیکنی تبدیل شد که در 11 فصل پیاپی، بیش از 10 گل را در لیگ برتر به ثمر می رساند.
– منچستریونایتد در فصل گذشته بیش از هر تیم دیگری از تنوع بازیکن برخوردار بود. (33 بازیکن)

برچسب‌ها: منچستریونایتد رایان گیگز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

16 0

286 میلاد ای پی1394/05/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi