خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,185

کامیابی‌نیا: جهانبازی کاری کرد که ۹۰ دقیقه مدارا کنم

کامیابی‌نیا: جهانبازی کاری کرد که ۹۰ دقیقه مدارا کنم
کامیابی‌نیا: جهانبازی کاری کرد که ۹۰ دقیقه مدارا کنم / قدر پیراهن پرسپولیس را می‌دانم

پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جهانبازی با اولین خطا به من کارت زرد داد تا من ۹۰ دقیقه مدارا کنم و حواسم باشد که اخراج نشوم.

کمال کامیابی‌نیا در خصوص تساوی پرسپولیس مقابل پدیده در هفته نخست لیگ برتر اظهار داشت: بازی را خوب شروع کردیم و خیلی زود هم به گل رسیدیم اما روی 2 غافلگیری دروازه‌‌مان باز شد. در نیمه دوم هم با اینکه بازی را در اختیار داشتیم اما از نظر بدنی کمی افت کردیم که البته طبیعی بود.

وی درباره اخطار زود هنگامی که از داور بازی با پدیده دریافت کرد، گفت: اگر آن را خطا را انجام نمی‌دادم روی دروازه خطر ایجاد می‌شد ولی داور لطف کرد و با اولین خطا به من کارت زرد داد تا من 90 دقیقه مدارا کنم و حواسم باشد که اخراج نشوم. اگر آن کارت را نمی‌گرفتم قبل از گل دوم روی بادامکی خطا می‌کردم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط این تیم در هفته‌های آینده لیگ برتر عنوان کرد: مطمئن باشید هفته به هفته وضعیت ما بهتر می‌شود و در بازی‌های آینده این مساوی خانگی را جبران می‌کنیم و به صدر جدول می‌رسیم.

کامیابی‌نیا در خصوص تسلطش روی شوت‌های از راه دور گفت: من در بازی و تمرین خیلی شوت می‌زنم و مشکلی بابت شوت زدن ندارم. در بازی با پدیده هم یک موقعیت شوت‌زنی داشتم که توپ روی پایم نشست اما قول می‌دهم در آینده بیشتر شوت بزنم.

وی در مورد حمایت هواداران از پرسپولیس در هفته اول لیگ، اظهار داشت: واقعاً از هواداران متشکرم که برای حمایت از ما به ورزشگاه آمدند و دوست دارم این حمایت در ادامه لیگ هم وجود داشته باشد تا بازیکنان دلگرم باشند.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که بازی در این تیم با تیمی مانند نفت چه تفاوتی دارد، خاطرنشان کرد: واقعاً‌ بازی در پرسپولیس با تیم‌های دیگر فرق دارد، من افتخار می‌کنم در تیمی بازی می‌کنم که بزرگانی مانند کریمی، مهدوی‌کیا، عابدزاده، محرمی،‌ دایی، شاهرودی و ... در آن بازی کردند. مطمئن باشید به عنوان یک بازی جوان قدر پیراهن پرسپولیس را می‌دانم.

برچسب‌ها: کامیابی جهانبازی پرسپولیس پدیده

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

386 نیوکلوب ایرانی1394/05/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi