خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,086

منتخب ستارگان جهان در تهران

منتخب ستارگان جهان در تهران
تیم فوتبال ستارگان ایران شهریور ماه ، در دیداری خیریه مقابل تیم ستارگان جهان مسابقه می دهد.

نشست خبری دیدار تیم های ستارگان ایران و جهان صبح امروز سه شنبه در مرکز همایش های بین المللی صدا وسیما برگزار شد.

مسوول امور بین الملل باشگاه هنرمندان در این نشست گفت: پس از مذاکره با مسوولین تیم ستارگان جهان، برگزاری این مسابقه خیریه در تاریخ ششم شهریوماه جاری قطعی شد.

ناتان قبادی ادامه داد: ۳۰ نفر از ستاره های فوتبال جهان برای شرکت در این مسابقه اعلام آمادگی کرده اند، اما شرایط مالی ما امکان حضور همه آنها را در ایران نمی دهد و مجبور شدیم از میان آنها عده ای را انتخاب کنیم.

لوییس فیگو، فابیو کاناوارو، روبرتو کارلوس، گوتی، فرناندو هیرو، فرناندو کوتو، ویتور بایا، بودو ایلگنر، پاتریک کلایورت، استیو مک مانامان، فرناندو مورینتس، مارسل دزایلی، گاییسکا مندیتا، ادگار داویدز، یری لیتمانن، بودوین زندن، کریستین کارمبو و سانتیاگو سولاری بازیکنان تیم ستارگان جهان برای این مسابقه هستند.

علیرضا منصوریان سرمربی تیم نفت تهران و یکی از اعضای تیم ستارگان ایران در این نشست گفت: امیدوارم پس از جشن پیروزی هسته ای، یک جشن دیگر برای مردم این بار در عرصه ورزش برگزار شود.

وی از اینکه برای کارهای عام المنفعه، رقابتی در جامعه بوجود آمده است، ابراز خرسندی کرد.

منصوریان اظهار داشت: وظیفه همه ماست که در این زمینه فعال باشیم؛ زیرا جامعه برای تبدیل افراد به ستاره و قهرمان عرصه هنر و ورزش، هزینه زیادی کرده است.

حسین یاریار مدیرعامل باشگاه هنرمندان نیز درپاسخ به سوالی درباره احتمال حضور تماشاگران زن در این مسابقه خیریه گفت: تصمیم گیری در این باره بر عهده ما نیست، اما تلاش می کنیم زمینه این کار فراهم شود؛ زیرا در این رقابت خبری از جنجال و بی اخلاقی نخواهد بود و امیدوارم با صدور اجازه حضور خانم ها در این رقابت جشن بزرگی بگیریم.

وی افزود: پس از برگزاری جام جهانی هنرمندان در تهران حدود یک میلیارد تومان بدهی روی دوش باشگاه افتاد و هم اکنون با وجود داشتن دعوت نامه از تیم های پیشکسوتان رئال مادرید و بارسلونا و تیم هنرمندان سوئد نمی دانیم می توانیم به این سفر ها اعزام می شویم یا خیر.

یاریار درباره برنامه ستارگان جهان در سفر به ایران گفت: این بازیکنان ۴۸ ساعت در ایران خواهند بود و در ضیافت شامی که پس از برگزاری مسابقه انجام می شود پیراهن های امضا شده خود را برای امور خیریه به فروش می رسانند و شاید برخی از آنها به شیراز و اصفهان نیز سفر کنند.

در این مراسم علیرضا منصوریان به عنوان سفیر ورزشی حمایت از بیماران ام اس معرفی و تندیس انجمن حمایت از بیماران به وی اهدا شد.

برچسب‌ها: ستارگان بیماران ام اس ایران منتخب ستارگان جهان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

19 0

2,982 رهپویان رضوانشر1394/04/31

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi