خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار کلمبیا
اتحاد کلمبیا
16
809

جیمز،پنجمین نقل و انتقال گران تاریخ فوتبال.

جیمز،پنجمین نقل و انتقال گران تاریخ فوتبال.
جیمز رودریگز ستاره کلمبیایی تیم موناکو با انتقالی 63 میلیون پوندی به عنوان پنجمین بازیکن گران تاریخ فوتبال راهی رئال مادردید شد.

همین مساله بهانه ای شد تا به بررسی 10 نقل و انتقال برتر و گرانقیمت در تاریخ فوتبال بپردازیم:

1- گرت بیل (با مبلغ 85.3 میلیون پوند از تاتنهام به رئال مادرید): درخشش این ستاره ولزی و کسب جایزه بهترین بازیکن لیگ برتر انگلیس سران رئال را برای جذب بیل هوایی کرد و او سرانجام در تابستان گذشته و پس از کش و قوس ها و پافشاری های فراوان رئالی ها و البته دندان گردی عجیب رئیس تاتنهام، راهی برنابئو شد تا گرانقیمت ترین بازیکن دنیا لقب بگیرد.

2- کریستیانو رونالدو (با 80 میلیون پوند از منچستریونایتد به رئال مادرید): بهترین بازیکن سال 2013 دنیا در سال 2009 و در ورزشگاه مملو از تماشاگر سانتیاگوبرنابئو به هواداران رئال معرفی شد. رونالدو در آن زمان گرنترین بازیکن دنیا بود و البته این رکورد در سال 2013 توسط بیل شکسته شد.

3- لوئیز سوارز (با 75 میلیون پوند از لیورپول به بارسلونا): سوارز نیز فاصله کمی تا انتقال به رئال داشت، اما راه نیوکمپ را در پیش کشید. او فصل قبل آقای گل لیگ برتر شد و همان زمان هم مشخص بود که لیورپولی ها کار سختی برای حفظ او دارند. سوارز به دلیل گاز گرفتن مدافع ایتالیا در جام جهانی 4 ماه مرحوم شد و هفته های اول لیگ اسپانیا را از دست داد. باشگاه بارسلونا با تصمیم فیفا حتی نتوانست برای این مهاجم اروگوئه ای مراسم معارفه برگزار کند.

4-نیمار(با 73 میلیون پوند از سانتوس به بارسلونا)هر چند در ابتدا گفته می شد بارسا با مبلغ 50 میلیون یورو او را به خدمت گرفته اما طبق تحقیقاتی که انجام شد مشخص شد بارسا مبالغ بسیار زیاد دیگری را به طور مخفیانه به کسانی که در انتقال نیمار سهیم بودند داده است.تا این که مشخص شد او چهارمین بازیکن گران در تاریخ فوتبال است

5- جیمز رودریگز (با 63 میلیون پوند از موناکو به رئال مادرید): سومین بازیکن رئال در این فهرست یک مهاجم 23 ساله است که شب گذشته معارفه شد. جیمز کلمبیایی به رویایش رسیده و قهرمانی های معتدد با رئال را در سر می پروراند.

6- زلاتان ابراهیموویچ (با 59 میلیون پوند از اینترمیلان به بارسلونا): زلاتان به عنوان ستاره اینترمیلان راهی نیوکمپ شد. در واقع بارسایی ها برای این انتقال گران ساموئل اتوئو و الکساندر هلب را نیز به نراتزوری واگذار کردند. زلاتان در سال 2009 به بارسا پیوست، اما فقط یک فصل دوام آورد و در ادامه به میلان ملحق شد.

7- کاکا (با 56 میلیون پوند از میلان به رئال مادرید): کاکا نیز در سال 2009 به رئال پیوست. او که در ترکیب میلان می درخشید، نتوانست در رئال انتظارات را برآورده کند و سرانجام چند از 4 فصل مجبور به ترک برنابئو شد.

8- ادینسون کاوانی (با 55 میلیون پوند از ناپولی به پاریسن ژرمن): این مهاجم سرشناس اروگوئه ای آقای گل سری A ایتالیا شد، اما در PSG زیر سایه درخشش زلاتان قرار گرفت و به رغم گلزنی های فراوان، نتوانست خیلی مورد توجه باشد. اخبار روزهای اخیر از علاقه کاوانی به ترک پاریس حکایت می کند.

9- رادامل فالکائو (با 51 میلیون پوند از اتلتیکومادرید به موناکو): ستاره تیم ملی کلمبیا در خط حمله اتلتیکو آقایی می کرد، اما به تیم مطرح اما تازه دسته اولی شده موناکو رفت تا چالش جدیدی را تجربه کند. فالکائو نیم فصل دوم قبل مصدوم شد و حتی جام جهانی را نیز از دست داد.

10- فرناندو تورس (با 50 میلیون پوند از لیورپول به چلسی): تورس محبوب قلب هواداران لیورپول بود و بارهای توانسته بود دروازه چلسی را باز کند، اما ناگهان با پول های رومن آبراموویچ اغوا شد و به چلسی رفت. او در این تیم لندنی هرگز موفق نبود و جایگاه ثابتش در ترکیب اسپانیا را نیز از دست داد.

10- داوید لوئیز (با 50 میلیون پوند از چلسی به پاریسن ژرمن): لوئیز فصل گذشته عملکرد خوبی داشت و با انتقالش به پاریسن ژرمن گران ترین مدافع تاریخ لقب گرفت. البته پاریسی ها بدشانس نیز بودند، چرا که اگر عملکرد لوئیز در جام جهانی را می دیدند، پول به مراتب کمتری به این مدافع می دادند.

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 0

187 نامبر101393/05/01

هیچ خبر مرتبطی یافت نشد!

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi