خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
فوت
17

علی دایی داغدار شد!

33 3

ایران   1396/01/20

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران داغدار شد.علی دایی سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در سوگ مادربزرگ خود نشست و داغدار شد.امروز مراسم تشییع مادربزرگ علی دایی در اردبیل برگزار شد.

طلسم مرگ رمزی مجددا فعال شد!

19 2

آرسنال   1395/10/19

ادامه طلسم مرگ گل‌ زنی‌ های رمزی! بعداز گلزنی آرون رمزی در بازی آرسنال، چند ساعت بعد ماریو سوارز رئیس جهمور سابق پرتغال در سن 92 سالگی درگذشت!

منصور پورحیدری درگذشت

87 29

استقلال   1395/08/14

منصور پورحیدری فصل گذشته به عنوان سرپرست استقلال تهران در کنار تیم محبوبش فعالیت می‌کرد؛ اما در اوایل آذر ماه به دلیل شدت تنگی نفس و ابتلا به بیماری قند خون در بیمارستان بستری شد و پس از آن با وجود یکی، دو بار مرخص شدن دوباره به بستر بیماری رفت.او پس از ماه‌ها تحت نظارت پزشک بودن، به دلیل ابتلا به بیماری سرطان، در هفته‌های اخیر حال و روز خوشی نداشت و یکشنبه گذشته (نهم آبان ماه) به دلیل شدت عفونت ریوی بار دیگر در ICU ...

شوک مرگ دارستانی به جامعه فوتبال

17 0

ایران   1394/12/10

به گزارش "ورزش سه"؛ علی اکبر دارستانی که 57 ساله بود ومتولد اول اردیبهشت سال 1337 بود در حالی درگذشت که مثل هادی نوروزی هیچ نشانی از بیماری در خود نداشت.او در سال 1392 که تیم فولاد قهرمان مسابقات فوتبال لیگ برتر شد مربی بدنساز این تیم واز عوامل قهرمانی این تیم بود واین نکته را حتی حسین فرکی سرمربی تیم فولاد در آن مقطع به صراحت مورد تایید قرار داده بود.تلخی ماجرا درباره مرگ هادی نوروزی ودارستانی این بود که هر 2 هیچ ...

مربی فوتبال خوزستان به سوگ نشست

1 0

استقلال خوزستان   1394/12/07

سرمربی تیم فوتبال جوانان نفت اهواز به سوگ نشست.سیروس کرد بازیکن اسبق تیم جنوب اهواز در دهه 60 و 70 و سرمربی تیم فوتبال جوانان نفت اهواز، در غم از دست دادن مادر گرامی‌اش به سوگ نشست.باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال خوزستان مصیبت وارده را به سیروس کرد و خانواده محترم ایشان تسلیت می‌گوید.

عبدالکریم بشکار دار فانی را وداع گفت

4 0

استقلال خوزستان   1394/11/05

کریم بشکار بازیکن اسبق فوتبال خوزستان که در جام تخت جمشید با پیراهن تیم رستاخیز خرمشهر بازی می‌کرد، شنبه شب در سن 62 سالگی در بیمارستان رازی اهواز دار فانی را وداع گفت.باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال خوزستان این مصیبت وارده را به خانواده محترم آن مرحوم ،جامعه ی ورزش خوزستان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات را برای آن مرحوم و صبر و بردباری برای بازماندگان معزز مسئلت می نماید.

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi