خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,320

سرمربی قهرمان فوتبال زنان به تیم ملی جوانان رفت

سرمربی قهرمان فوتبال زنان به تیم ملی جوانان رفت
با پیشنهاد مریم آزمون و موافقت فدراسیون فوتبال، سرمربی تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان به کادرفنی تیم ملی جوانان زنان ایران اضافه شد.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه انتخاب‌های فدراسیون فوتبال برای تکمیل کادرفنی تیم‌های ملی فوتبال در رده‌های سنی پایه و بزرگسال، رایزنی‌ها برای تکمیل کادرفنی جوانان با چند گزینه انجام گرفت و در نهایت مریم جهان‌نجاتی به عنوان مربی به کادرفنی تیم ملی جوانان زنان ایران اضافه شد و به عنوان دستیار مریم آزمون معرفی شد.

جهان‌نجاتی در فصل گذشته در لیگ برتر فوتبال زنان توانست تیم شهرداری سیرجان را به عنوان قهرمانی لیگ برتر برساند و حالا باید با این تیم در تورنمنت جام باشگاه‌های غرب آسیا شرکت کند؛ دختران جوان ملی‌پوش ایران هم خود را برای حضور در تورنمنت کافا (آسیای مرکزی) آماده می‌کنند و حالا آزمون در کنار جهان‌نجاتی ماموریت آماده‌سازی این تیم را برعهده دارند.

برچسب‌ها: مریم جهان نجاتی تیم ملی جوانان زنان ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

54 ♛ تاج رضا ♛1400/02/19

هیچ خبر مرتبطی یافت نشد!

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi