خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,299

وحید فدایی سرپرست دپارتمان‌ مالی فدراسیون فوتبال شد

وحید فدایی سرپرست دپارتمان‌ مالی فدراسیون فوتبال شد
با حکم سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال، سرپرست دپارتمان مالی منصوب شد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، طی حکمی از سوی منصور قنبرزاده، سرپرست دبیرکلی فدراسیون، وحید فدایی به عنوان سرپرست دپارتمان مالی فدراسیون فوتبال منصوب شد.

در حکم قنبرزاده خطاب به فدایی آمده است: با عنایت به تخصص، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی و به استناد بند ۷ ماده ۶۷ اساسنامه مصوب فدراسیون، به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دپارتمان مالی منصوب می‌شوید. امید است با تلاش مستمر جنابعالی و دیگر همکاران، در راستای مسئولیت این دپارتمان، شاهد ارتقا بیش از پیش فدراسیون باشیم. موفقیت و بهروزی روز افزونتان را در انجام وظایف مهمی که بر عهده دارید از خداوند منان مسئلت می‌کنم.

وی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته حسابرسی بوده و از سوابق فدایی می‌توان به مدیر مالی و خزانه دار صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان، مدیر قراردادهای جاری و عمرانی شرکت توسعه و اماکن ورزشی، مدیرمالی، خزانه دار و عضو هیأت رئیسه فدراسیون پزشکی ورزشی، مدیر مالی و خزانه دار فدراسیون شنا، عضو شورای بررسی اختلافات امور جاری شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، نایب رئیس و عضو هیأت رئیسه ستاد نظارت بر سلامت باشگاههای سراسر کشور فدراسیون پزشکی ورزشی، بازرس اصلی و ناظر هیأت رئیسه فدراسیون گلف، مشاور عالی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، مشاور عالی و رئیس کمیته انضباطی فدراسیون اسکی، مدرس اساسنامه، آئین نامه مالی و نحوه گزارش نویسی و سرپرست خزانه داری فدراسیون تیراندازی اشاره کرد.

برچسب‌ها: فدراسیون فوتبال وحید فدایی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

112 ♛ تاج رضا ♛1400/02/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi