خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
99,595

رئال-یووه و بایرن-بارسا: کدام‌ها آماده‌ترند؟

رئال-یووه و بایرن-بارسا: کدام‌ها آماده‌ترند؟
په‌په رینا که برای سومین بار در این فصل جایگزین نویر شده بود در دقیقه 14 برای خطا روی رائول بوبادیا اخراج شد تا فیلیپ لام زمین را ترک کند و نویر درون دروازه قرار گیرد. پل ورهاگ توپ را به تیر دروازه کوفت تا دروازه نویر بسته بماند ولی بابودیا سرانجام ضربه پیروزی بخش را نواخت و بایرن مغلوب شد. پپ در پایان برخلاف آن‌چه در میدان گذشته بود گفت: «... کاملا برای دیدار نیمه نهایی مقابل بارسلونا آماده هستیم. ما قهرمان آلمان بشمار می‌رویم و این بیش از هر چیزی مهم است».

ولی برخلاف سخنان گواردیولا خوش‌بینی چندانی میان طرفداران بایرن و رسانه‌های آلمانی موج نمی‌زند. تیم آن‌ها در روزی برابر آگزبورگ کوچک شکست خورد که بارسلونا در لالیگا ۲ بر صفر از سد رئال سوسیداد به رهبری دیوید مویس عبور کرد و یک گام دیگر به فتح سه جام در این فصل نزدیک‌تر شد. لوییز انریکه مردانش را با پنج تغییر برابر سوسیداد به میدان فرستاد و آندرس اینیستا، جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس را روی نیمکت نشاند. پیروزی بارسا مترادف با هفت کلین شیت متوالی در 7 دیدار پیاپی و زدن 25 گل پیاپی بود. کاتالان‌ها خود را در فینال می‌بینند و احتمالا هم حق دارند.

رئال مادرید – یوونتوس

آه رئال از کجا باید آغاز کرد؟ از کجا؟

قهرمان اروپا با تساوی 2-2 برابر والنسیا دو امتیاز بسیار سرنوشت‌ساز را از دست داد تا در فاصله 4 امتیازی بارسا قرار بگیرد، در حالی که فقط دو دیدار تا پایان راه باقی مانده. یعنی پیروزی بارسا در هفته بعد مترادف با قهرمانی‌شان و دوم شدن رئال خواهد بود. یعنی دست رئال برای سویمن فصل متوالی از قهرمانی لیگ خالی خواهد ماند. یعنی کارلو آنچلوتی با پرسش‌های جدی روبرو خواهد شد. یعنی به سوی در خروجی برنابئو خواهد رفت.
تساوی پر مشقت رئال در شرایطی رقم خورد که هر سه مهاجم رئال برابر والنسیا ناکام ماندند. کریستیانو رونالدو ضربه پنالتی‌اش را از دست داد و دندان‌هایش را بهم فشرد، چیچاریتو به ضربه سر مهار شده‌اش توسط دیگو آلوز سنگربان والنسیا نگریست و آه کشید و گرت بیل بعد از ظهر نومید کننده دیگری را پشت سر گذاشت. این که هر سه تن آن‌ها توپ را به تیر دروازه والنسیا کوفتند خبر از ناکامی چند جانبه می‌داد. دو گل رئال را یک مدافع یعنی په‌په و یک مرد میانی یعنی ایسکو زدند. شرایط برای رئال جایی پیچیده‌تر شد که تونی کروس با درد میدان را در همان نیمه نخست ترک کرد و کارلو آنچلوتی در آغاز نیمه دوم هر دو مدافع کناری‌اش را عوض کرد که طی حضورش در برنابئو غیرمنتظره ترین تعویضش محسوب می‌شد.

در سوی دیگر یوونتوس در سری آ برابر کالیاری به تساوی 1-1 قناعت کرد، ولی بازگشت پل پوگبا که تک گل بانوی پیر را زد خبر دلنشینی برای ماسیمیلیانو آلگری بود و خبر بدی برای آنچلوتی. پوگبا پس از دو ماه دوری از میادین در ترکیب اصلی بازی کرد. او در دیدار یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر بوروسیا دورتموند مصدوم شده بود. گل او با شوت محکمی به ثمر رسید و آلگری او را در 18 دقیقه پایانی به بیرون فراخواند. آلگری در باره او گفت: «... نمایش پل خوب بود ولی مهم‌ترین نکته این بود خود را با حرکات تیم همساز کند که به این توفیق دست یافت».
یووه مثل بارسا رویای فتح سه جام را در سر می‌پروراند. ولی جی‌جی بوفون باید در سانتیاگو برنابئو که بیتابی‌های طرفداران رئال به مرز خشم رسیده دروازه‌اش را بسته نگاه دارد و کارلوس توز در خط حمله بار دیگر جادوی ضربه‌هایش را به رخ کاسیاس بکشد. هر چه باشد او در صف مردان بانوی پیر یک بار قهرمان اروپا شده.

برچسب‌ها: رئال اروپا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

86 سپاهان ساری1394/02/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.