خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,757

زلاتان اولین خرید سرمایه گذار تایلندی برای میلان

زلاتان اولین خرید سرمایه گذار تایلندی برای میلان
فروش سهام باشگاه میلان به مهم ترین مسئۀ سیلیو برلوسکو نی در این روزها تبدیل شده و حالا به نظر می رسد او با فروش 30% از سهام میلان به بی تاچائوبول، سرمایه گذار تایلندی تا حدودی موافقت کرده، به طوری که این سرمایه گذار بعد از ایدۀ بازگشت پائولو مالدینی، اولین خرید خود را برای میلان انتخاب کرده است.

بی تاچائوبول، سرمایه گذار تایلندی به دنبال خرید 30% از سهام میلان با پرداخت 300 میلیون یورو است، اما برلوسکو نی تصمیم دارد، در این قرارداد بندی 25 میلیون یورویی، برای فسخ قرار دهد که این مورد زیاد خوشایند این سرمایه گذار تایلندی نیست، با این حال او همچنان در انتظار پاسخ برلوسکو نی به این پیشنهاد است.
به گزارش “Sportivo” بی تاچائوبول، با ایده هایی بسیار روشن برای خرید سهام باشگاه میلان تلاش می کند، این سرمایه گذار تصمیم دارد از پائولو مالدینی به عنوان جانشین گالیانی در تیم میلان استفاده و زلاتان ابراهیموویچ را به این باشگاه برای برطرف کردن مشکل خط حملۀ تیم میلان بازگرداند.
براساس این گزارش، این سرمایه گذار به دنبال بازسازی میلان با بازیکنانی مانند زلاتان ابراهیموویچ است و برای انجام این کار با ارائۀ پیشنهادی به دنبال وسوسه کردن این مهاجم سوئدی، برای بازگشت به میلان است.
پیشنهاد کم کردن دو سوم از دستمزد زلاتان از سوی گالیانی برای بازگشت این بازیکن به میلان، امری غیرممکن به نظر می رسید، اما حالا این سرمایه گذار تایلندی با اهداف و ایده هایی تازه، برای انتقال زلاتان دست به کار شده است، تا اینگونه با بازگشت زلاتان و البته مالدینی، جان تازه ای به باشگاه و تیم میلان دهد.
بی تاچائوبول تصمیم دارد با پرداخت 50% از رقم دستمزد سالانۀ زلاتان ابراهیموویچ، کار باشگاه میلان را برای بازگرداندن این بازیکن ساده کند، در صورت رقم خوردن این اتفاق با توجه به پیشنهاد 5 میلیون یورویی گالیانی، میلان می تواند با ارائۀ دستمزدی 10 میلیون یورویی، این بازیکن را برای بازگشت به این تیم وسوسه کند.

برچسب‌ها: زلاتان ابراهیموویچ آث میلان زلاتان میلان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 1

476 آ.ث روسونری1394/01/10

محمد 7 هنر: این رو که خودمون هم می دونستیم

10 فروردين (19:18)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi