خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,101

رقابت سه نفره برای دریافت توپ طلای فوتبال جهان آغاز شد.

رقابت سه نفره برای دریافت توپ طلای فوتبال جهان آغاز شد.
رقابت سه نفره برای دریافت توپ طلای فوتبال جهان آغاز شد.
به گزارش ایسنا، فیفا دوشنبه شب فهرست نهایی نامزدهای توپ طلای فوتبال جهان را اعلام کرد و همان طور که می‌شد از قبل حدس زد، کریستیانو رونالدو در کنار لیونل مسی و مانوئل نویر به عنوان سه نامزد دریافت توپ طلای فوتبال جهان معرفی شدند.
رقابت این سه بازیکن تا 42 روز دیگر ادامه خواهد داشت و پس از آن در زوریخ بهترین بازیکن فوتبال جهان معرفی خواهد شد.
برندگان سال‌های قبل
2005: رونالدینیو
2006: فابیو کاناوارو
2007: کاکا
2008‌: کریستیانو رونالدو
2009: لیونل مسی
2010 : لیونل مسی
2011 : لیونل مسی
2012 : لیونل مسی
2013: کریستیانو رونالدو
2014: ؟
* کریستیانو رونالدو
مهاجم پرتغالی که سال گذشته به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شد، شانس زیادی برای رسیدن به توپ طلای 2014 را دارد. او در سال 2014 طی 46 بازی برای تیم باشگاهی‌اش رئال مادرید و تیم ملی پرتغال 50 گل به ثمر رساند.
او به رئال مادرید کمک کرد تا به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و سوپر جام اروپا دست یابد که اتفاقا رونالدو در هر دو فینال نیز گلزنی کرد.
* لیونل مسی
مهاجم 27 ساله در جام جهانی تلاش زیادی کرد تا تیمش به قهرمانی برسد، ولی با شکست آرژانتین برابر آلمان در رسیدن به این هدف ناکام بود. او همچنین سال بدون جامی را در بارسلونا پشت سر گذاشت و نتوانست به هیچ افتخاری دست یابد. از لحاظ فردی نیز مسی نتوانست عنوان آقای گلی لیگای اسپانیا را کسب کند. البته مسی در یک ماه گذشته درخشش خیره کننده‌ای داشت و توانست دو رکورد (گلزنی در لیگا و گلزنی در لیگ قهرمانان ) را به نام خود ثبت کند. متاسفانه برای مسی هر دوی این رکوردها پس از بسته شدن زمان رای دادن برای انتخاب مرد سال فوتبال جهان ثبت شده است. سال گذشته فیفا زمان رای دادن برای توپ طلا را تمدید کرد تا درخشش خیره کننده کریستیانو رونالدو برای سوئد به چشم بیاید، ولی بعید است که فیفا این زمان را تمدید کند به همین خاطر شانس مسی برای دریافت توپ فوتبال طلا کم است.
* مانوئل نویر
از او به عنوان الگوی جدید در دروازه‌بانی نام می‌برند. نویر در سال 2014 ، 16 کلین شیت برای بایرن و تیم ملی آلمان ثبت کرد. دروازه‌بان 28 ساله در جام جهانی به افتخار بزرگی دست یافت که توانست قهرمان جام جهانی شود. یعنی افتخاری که مسی و رونالدو هنوز به آن نرسیده‌اند. از طرفی تنها یک بار اتفاق افتاده که یک دروازه‌بان به عنوان بهترین بازیکن جهان معرفی شود و آن هم به سال 1963 بر می‌گردد که یاشین، دروازه‌بان سابق شوروی به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شد و پس از آن سال هیچ دروازه‌بانی نتوانسته است به این جایزه دست یابد. نویر به همین خاطر می‌تواند دومین دروازه‌بان تاریخ باشد که به این جایزه بزرگ دست یافته است. البته این دروازه‌بان آلمانی هر چند با تیم ملی کشورش به افتخار بزرگی رسید، اما در لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید نقره داغ شد و با شکست پنج بر صفر در مجموع دو دیدار از رسیدن به دیدار نهایی باز ماند.
* مارچلو بیلسا: مسی را ترجیح می‌دهم
سرمربی تیم ملی آرژانتین که در این فصل هدایت مارسی صدرنشین را در لیگ فرانسه بر عهده دارد، می‌گوید مسی باید برای پنجمین بار به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شود.
این مربی آرژانتینی گفت: توپ طلا را به خاطر عملکرد تیمی به یک بازیکن نمی‌دهند هر چقدر هم تیم‌تان موفق بوده باشد نباید تاثیری در این انتخاب بگذارد.
* کریستین کارمبو: رونالدو باید توپ طلا را بگیرد
کریستین کارمبو که مجری برنامه شب گذشته (دوشنبه) توپ طلای فوتبال جهان بود در این مراسم به حمایت از کریستیانو رونالدو پرداخت و عنوان کرد: این مهاجم پرتغالی باید برنده توپ طلای فوتبال جهان در سال 2014 شود.
* پتر چک: نویر باید توپ طلا بگیرد
دروازه‌بان چلسی نیز معتقد است مانوئل نویر باید به عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان در سال 2014 انتخاب شود.
چک با حمایت از نویر گفت: امسال بهترین فرصت است که یک دروازه‌بان عنوان برترین بازیکن جهان را اختصاص دهد.

برچسب‌ها: رقابت سه نفر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

60 4

339 گرگ کویر1393/09/11

شهرداری کهنوج: اگه دست اسراییلی ها نباشه و مسی طیط مالی نکرده باشه توژ طلا قالب دست رونالدو جونه

11 آذر (19:39)


جوانان آراز: اگه تقلب نکنن رونالدو جایزه رو میبره

11 آذر (19:27)


F.c.barca: ۹۰٪ کریس ۱۰٪ نویر ۰٪ مسی

11 آذر (19:16)


امید سیستان: توپ طلا امسال هم مال رونالدو هست به امید خدا

11 آذر (18:51)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi