خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,243

5 ستاره در لیست خرید بایرن

5 ستاره در لیست خرید بایرن
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، وب سایت تحلیلی bleacherreport، با انتشار مقاله ای از اهداف نقل وانتقالاتی پپ گواردیولا برای تابستان آینده پرده برداشت.

بنابرگزارش bleacherreport، سرمربی اسپانیایی از مدیران بایرن خواسته است تا زمینه را برای انتقال پنج بازیکن به مونیخ فراهم کنند.

در گزارش این وب سایت از پول پوگبا هافبک فرانسوی یوونتوس، مائورو ایکاردی مهاجم آرژانتینی اینترمیلان، کوین دی بروین ستاره بلژیکی وولفسبورگ ، سسک فابرگاس هافبک اسپانیایی چلسی و رافائل واران مدافع فرانسوی رئال مادرید به عنوان اهداف نقل و انتقالاتی بایرن برای تابستان آینده یاد شده است

در این گزارش آمده است که پپ قصد جذب همه این بازیکنان را ندارد و در صورتی که بایرن بتواند 2 یا 3 بازیکن از لیست مد نظر پپ را جذب کند انتظارات سرمربی اسپانیایی برآورده شده است.

پول پوگبا ستاره فرانوسی یوونتوس بدون شک مهمترین بازیکن فصل نقل و انتقالات پیش رو خواهد بود و با توجه به حضور منچسترسیتی، رئال و چلسی در رقابت برای جذب این بازیکن بایرن کار دشواری برای جذب این بازیکن دارد، البته جذب این بازیکن از اولویت های جدی باشگاه بایرن محسوب نمی شود چرا که ترافیک زیادی از بازیکن در این پست در تیم باواریایی به چشم می خورد. پیش بینی می شود بایرن برای جذب این بازیکن مبلغی در حدود 80 میلیون یورو هزینه کند.

سسک فابرگاس ستاره دیگر مد نظر بایرن است کهدر گزارش این وب سایت از او به عنوان گزینه جانشین در صورت عدم جذب پوگبا یاد شده است، هرچند که سسک بارها از تمایلش برای همکاری مجدد با پپ سخن گفته اما بعید است لندنی ها به این سادگی از این بازیکن دست بکشند.

از میان پنج بازیکن موجود در لیست پپ احتمال بایرنی شدن کوین دی بروین بیش از هر بازیکن دیگری است و بسیاری از خبرگزاری ها از احتمال بالای پیوستن او به مونیخ در پایان فصل گفته اندو حتی وب سایت ترانسفرمارکت او را به عنوان اولویت اصلی باشگاه بایرن در فصل نقل و انتقالات معرفی کرده است و با توجه به رابطه خوب دو باشگاه بایرن و وولفسبورگ از همین الان می توان این انتقال را انجام شده دانست.

مائورو ایکاردی مهاجم 21 ساله اینتری ها دیگر بازیکنی است که نامش در فهرست پپ به چشم می خورد و از او به عنوان جانشین کلادیو پیزارو یاد می کنند و سایت ترانسفرمارکت نیز انتقال او به بایرن را بخشی از توافق بایرن و اینتر بر سر انتقال شکیری به سن سیرو می داند.

رافائل واران آخرین بازیکنی است که نامش در فهرست پنج نفره کنجانده شده و روزنامه مارکا هم ماه پیش از توافق پنهانی پپ با مدیر برنامه های این مدافع فرانسوی خبر داده بود و گفته می شود او سال آینده جانشین دانته در مونیخ خواهد شد.

در گزارش این وب سایت شانس بایرن برای جذب دی بروین، ایکاردی و واران را به مراتب بیشتر از شانس آنها برای جذب پوگبا و فابرگاس در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها: نقل و انتقالات فوتبال یا تیم م نقل و انتقالات اروپا 2015

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

49 1

708 لامسب1393/11/20

سارم سیتی: فقط پپ

21 بهمن (01:06)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.