خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,301

هشدار آلگري به بازيکنان يووه پيش از بازي با ورونا

هشدار آلگري به بازيکنان يووه پيش از بازي با ورونا
نشست خبري يوونتوس-ورونا
يوونتوس فردا شب، آخرين بازي هفته 19 سري آ را در زمين خود مقابل هلاس ورونا برگزار خواهد کرد؛ در حاليکه چند روز پيش در کوپا ايتاليا، اين تيم را با نتيجه 6-1 مغلوب کرد.
برد پرگل 6-1 بر ورونا، این تصور را به وجود آورده است که یوونتوس در بازی فردا نیز کار ساده ای در پیش دارد؛ با این حال، ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس، در مصاحبه امروز خود به بازیکنانش هشدار دارد که اجازه ندارند ورونا را دست کم بگیرند.

او به خبرنگاران گفت:" مسخره است اگر فکر کنیم ورونا فردا هم برای خوردن 6 گل به مصاف ما می آید. آنها فردا بسیار محتاط تر بازی خواهند کرد و شانس گل زیادی به ما نخواهند داد.این بازی بطور کل با بازی قبلی متفاوت خواهد بود.
ما حق نداریم این بازی را ساده فرض کنیم؛ بخصوص اینکه اهمیت سه امتیازها الان بیشتر از هر زمان دیگری است. فاصله ما با رم سه امتیاز است و این کافی نیست. در نیم فصل دوم، فرصت اشتباه زیادی نداریم؛ چرا که برای جبران، زمان کمتری پیش روی ماست.اگر اسکودتو را می خواهیم، باید همه بازی ها را جدی بگیریم. البته امیدوارم رم هم در بازی های بعدیش امتیاز از دست بدهد که این به نفع ما خواهد بود."

برچسب‌ها: یوونتوس ورونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

45 0

269 بانوی پیرمارلیک1393/10/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi