خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
9
4,481

توصيه هاى استيون هاوكينگ براى قهرمانى انگليس در جام جهانى

توصيه هاى استيون هاوكينگ براى قهرمانى انگليس در جام جهانى
استيون هاوكينگ فيزيكدان مشهور بريتانيايي بر اساس آناليز آمار عملكرد انگليس در جام هاي جهاني گذشته، توصيه هايي را براي قهرماني انگليس در جام جهاني 2014 نموده است.پيراهن هاي قرمز، داوران اروپايي و پنالتي زناني با موهاي طلايي؛ استيون هاوكينگ فيزيكدان معروف بريتانيايي فرمولي را براي قهرماني انگليس در رقابت هاي جام جهاني ارائه نموده است. بنا بر تقاضاي برخي از بنگاه هاي شرط بندي بريتانيايي، اين فيزيكدان 72 ساله، بر اساس تحليل آماري عملكرد انگليس از جام جهاني 1966 تا 2010، براي قهرماني انگليس در جام جهاني پيش رو به فرمول و نتايج شگفت انگيزي دست پيدا كرده است. هاوكينگ چهارشنبه گذشته در زمينه تحقيق خود نوشت: "آنها به اين نتيجه رسيده اند كه من به عنوان يك فيزيك دان، براي پيش بيني رقابت هاي جام جهاني از پاول اختاپوس، شايستگي بيشتري دارم."

بر اساس نتايج اين تحقيق شانس انگليسي ها در جام جهاني 2014 با پوشيدن پيراهن هاي قرمز رنگ و انتخاب سيستم 3-3-4 در اين جام جهاني افزايش خواهد يافت. همچنين احتمال برد انگليس در بازي هايي كه يك داور اروپايي قضاوت آن را بر عهده داشته باشد بيشتر خواهد بود. بر اساس اين تحقيق 63 درصد از بازي هاي انگليس در جام جهاني كه قضاوت آن بر عهده داوري اروپايي بوده است، به نفع اين كشور خاتمه يافته است.

هاوكينگ در اين خصوص مي گويد: "داوران اروپايي احساس بهتري نسبت به بازي انگليس و بازيكنان اين تيم دارند، تا بازيكني نظير لوئيز سوارز." انگليسي ها هميشه با ضربات پنالتي مشكل داشته اند و اغلب اوقات اگر در بازي هاي مرحله حذفي كار به ضربات پنالتي بكشد، نمي توان براي اين تيم شانسي متصور بود. هاوكينگ در اين خصوص نيز پيشنهادات جالبي براي روي هاجسون سرمربي اين تيم دارد. بر اساس اين تحقيق بازيكنان انگليسي پيش از زدن ضربه بهتر از سه قدم به عقب بروند و سپس گوشه بالا،‌ سمت چپ و يا راست را هدف گيرند و بهتر است بازيكناني با موهاي روشن زدن ضربه پنالتي را عهده دار شوند. تا كنون 84 درصد از ضربات پنالتي بازيكناني با موهاي روشن، 71 درصد از ضربات پنالتي بازيكنان بي مو و 69 درصد از ضربات پنالتي بازيكناني با موهاي تيره از تيم ملي انگليس به گل تبديل شده است. هاوكينگ در اين خصوص مي گويد: "هيچ دليلي براي اين موضوع وجود ندارد و اين به صورت يكي از بزرگترين اسرار دانش باقي خواهد ماند."

اين فيزيكدان معروف در پايان اعلام كرد كه هيچ گاه طرفدار فوتبال نبوده است و تنها كنجكاوي باعث شده كه اين پروژه تحقيقاتي را بر عهده بگيرد. وي در ادامه افزود:" من انگليسي هستم و تا فينال تيم ملي كشورم را تشويق و حمايت خواهم نمود، اما بر روي برزيل براي قهرماني شرط بندي خواهم كرد."

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

72 9

31 ارل یونایتد1393/03/10

برزیل 2014 هستم: لینک بازی بسیار جدید که همین امروز ساخته شده همراه با جوایز حتما ببینید خیلی باهاله

15 خرداد (17:36)


کاپفا777 (ح): لینک بازی جذاب و جدید برای فوتبالی ها همراه با جوایزه نقدی و غیر نقدی حتما ثبت نام کنید خیلی باهاله

14 خرداد (17:13)


ملوان گانگستر: یه آماری برا خودش داده از رو بیکاری . اینا همه آماره و هیچ راضی توش نیست . برو بابا

11 خرداد (14:53)


منچسترحجت اباد: فقط انگلیس

11 خرداد (08:18)


هیچ خبر مرتبطی یافت نشد!

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.