خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتلتیکومادرید
اتحاد اتلتیکومادرید
19
3,028

اتلتیکو مادرید - یوونتوس؛ بازگشت رونالدو به مادرید

اتلتیکو مادرید - یوونتوس؛ بازگشت رونالدو به مادرید
یوونتوس که به عنوان تیم صدرنشین از گروه خود صعود کرده بود حالا با یکی از سخت ترین حریفان ممکن روبرو شده است. اتلتیکو که امسال ورزشگاه اختصاصی اش میزبان فینال لیگ قهرمانان است، از بالاترین انگیزه برای رسیدن به بازی نهایی برخوردار است و یوونتوس هم با جذب رونالدو بیش از همیشه امیدوار است تا به ناکامی هایش در این رقابت ها پایان دهد. هر دو تیم قطعا به یکی از دشوارترین قرعه های ممکن برخورد کرده اند.

اتلتیکو حق دارد که از رقابت با یوونتوس نگران باشد چرا که بانوی پیر اسلحه ای مرگبار چون رونالدو را در اختیار دارد که در طول دوران حضورش در رئال توانست در همه رقابت ها 22 گل به این تیم بزند. رونالدو همیشه کابوسی برای اتلتیکو مادرید بود.

او در دو فینال سال های 2014 و 2016 به اتلتیکو گل زد. در اولی گل سوم رئال را زد و در دومی پنالتی نهایی را وارد دروازه کرد تا رئال برای یازدهمین بار قهرمان اروپا شود.

یکی از به یادماندنی ترین بازی های رونالدو برابر اتلتیکو نیز به نیمه نهایی سال 2017 در برنابئو بر می گردد که موفق به ثبت یک هت تریک تاریخی شد.

آمار رونالدو برابر اتلتیکو جالب است؛ 31 بازی، 15 برد، هشت تساوی و هشت باخت. 22 گل زده، هشت پاس گل، یازده کارت زرد و یک کارت قرمز. او بیشترین گلش را در لالیگا به اتلتیکو زده است(16) در لیگ قهرمانان نیز شش گل وارد دروازه شاگردان سیمئونه کرد.

برچسب‌ها: اتلتیکو مادرید یوونتوس لیگ قهرمانان اروپا فوتبال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

373 پرسپولیس‌‌‌1397/09/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi