خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,034

اسامی نامزدهای دریافت توپ طلا اعلام شد

اسامی نامزدهای دریافت توپ طلا اعلام شد
رئال کلاب - فیفا اسامی 23 نامزد نهایی دریافت توپ طلا را اعلام کرد. بر اساس فهرست اعلام شده از سوی فیفا، 5 بازیکن از رئال مادرید و 6 بازیکن از بارسلونا به همراه 12 بازیکن دیگر برای دریافت این جایزه و کسب عنوان مرد سال فوتبال جهان با هم رقابت می کنند.
بر اساس فهرست فدراسیون بین المللی فوتبال، کریستیانو رونالدو، گرت بیل، کریم بنزما، کروس و جیمز رودریگز رئالی های این لیست را تشکیل می دهند.
بارسلونایی های این فهرست هم اینیستا، ماسکرانو، مسی، نیمار، راکیتیچ و لوئیز سوارز هستند. لیونل مسی با دریافت 4 توپ طلا رکورددار این جایزه است.
سرخیو آگوئرو، کوین دی بروین، ادن هازارد، زلاتان ابراهیموویچ، لواندفسکی، توماس مولر، نویر، پوگبا، روبن، سانچز، توره و آرتورو ویدال دیگر نامزدهای دریافت معتبر ترین جایزه انفرادی فوتبال جهان هستند.
هم چنین فیفا، اسامی 10 مربی برتر سال 2015 را هم اعلام کرد، که بر اساس آن آلگری، آنچلوتی، بلان، امری، گواردیولا، انریکه، مورینیو، سامپائولی، سیمئونه و ونگر برای دریافت عنوان برترین مربی سال تلاش می کنند.
فهرست نهایی 3 نفره هر بخش روز نهم نوامبر (30 آذر) اعلام خواهد شد. مراسم اهدای توپ طلا (گالا) یازدهم ژانویه (21 دیماه 94) در زوریخ سوئیس برگزار می شود.

برچسب‌ها: اسامی نامزدهای دریافت توپ طلا توپ طلا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

11 1

253 مس سونگون1394/08/14

King Amir: کانت کلش فروشی1000الماس هدیه خریداران خصوصی

18 آبان (15:25)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi