خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

ماکدا: دارمیان کاملاً مناسب منچستریونایتد است

ماکدا: دارمیان کاملاً مناسب منچستریونایتد است
مهاجم ایتالیایی سابق منچستریونایتد - فدریکو ماکدا - معتقد ست که هموطنش - متئو دارمیان - خریدی عالی برای تیم سابقش خواهد بود.

به گزارش سایت talksport، فدریکو ماکدا، هم وطنش - متئو دارمیان - را خرید بسیار خوبی برای منچستریونایتد می داند. مدافع راست تورینو با مبلغ 18 میلیون یورو (به اضافه چند بند برای پاداش) در آستانه پیوستن به شیاطین سرخ قرار دارد و ماکدا که در حال حاضر در کاردیف بازی می کند از ایده این خرید تعریف کرد. ماکدا در این باره گفت:

“متئو با پیوستن به باشگاهی در سطح جهانی همچون منچستریونایتد باید انتظار چیزهایی عالی را داشته باشد. من برای او بهترین ها را آرزو می کنم و فکر می کنم که او برای این ماجراجویی جدید آماده است. پوشیدن پیراهن شیاطین سرخ یک مسئولیت بزرگ است، زیرا این وزن ترسناک از تاریخ (باشگاه) را روی شانه تان احساس می کنید و هر بار که پیراهن این تیم را می پوشید به این نکته فکر می کنید. دارمیان شخصیت دارد و اگر بتواند ثبات پیدا کند، مطمئن هستم که به خوبی جا خواهد افتاد. فوتبال انگلیسی بسیار فیزیکی تر است و در پست او، اهمیتی زیادی دارد که علاوه بر دفاع کردن به حمله هم اضافه شوید. با این حال ویژگی های او از همین حالا با شرایط فوتبال انگلستان یکسان است.

برچسب‌ها: دارمیان منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

160 میلاد ای پی1394/04/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi