خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,039

بارسلونا و 5 شگفت انگیز لوئیس انریکه(عکس)

بارسلونا و 5 شگفت انگیز لوئیس انریکه(عکس)
به گزارش "مستر90"، آردا توران در بارسا نه تنها جای خالی ژاوی هرناندز را به خوبی پر خواهد کرد که به لوئیس انریکه این اجازه را خواهد داد تا از تاکتیک های متنوع تری در میانه میدان خود استفاده کند. مربی ای که عاشق استفاده از حربه های تاکتیکی مختلف بر علیه تیم های مقابل است.

آردا خصوصیات منحصر به فردی دارد که باعث شده او در تمام قسمت های میانی زمین، بازیکن موثری باشد. در اتلتیکوی سیمئونه با آرایش تاکتیکی 2-4-4، او غالبا به عنوان یک هافبک کناری مورد استفاده قرار می گرفت اما در بارسلونا که همواره از سه بازیکن در میانه زمین استفاده می کند، او احتمالا پشت سر اینیستا به کار گرفته خواهد شد.

آردا می تواند چیزهای جدیدتری به بارسلونای انریکه اضافه کند و حضورش کنار اینیستا، نیمار، مسی و سوارز، یک 5 ضلعی شگفت انگیز را در بارسلونا تشکیل خواهد داد.این ستاره ترکیه ای، پشت سر سه مهاجم بارسا، بی شک بهترین عملکرد را خواهد داشت اما این پستی است که توسط اینیستا اشغال شده ولی در هر لحظه از بازی، انریکه می تواند با خیالی آسوده، اقدام به تغییر چینش در داخل زمین کند.

با وجود آردا، پیش بینی می شود که بیش از همیشه فضاهای خالی در اختیار مثلث MSN بارسا قرار بگیرد. همین چند پسته بودن و کیفیت بالای آردا بود که انریکه را متقاعد کرد تا از مدیران بارسا، تقاضای جذب او را بکند.
هواداران بارسلونا از ژانویه 2016 می توانند این 5 شگفت انگیز را یکجا در ترکیب تیم محبوبشان تماشا کرده و از هنرنمایی هایشان در زمین لذت ببرند.

برچسب‌ها: آردا مسی نیمار اینیستا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

107 9

1,365 آبادان سیتی 21394/04/17

انصارالرضا: سمت راستی ارداتورانه سمت چپیه هم که اینیستای دیگه

18 تیر (11:41)


فایرکس: اینیستا

18 تیر (10:29)


سربازان اقا: اون اخری کیه ، قیافش معلوم نیست

18 تیر (10:25)


فیورنت: ایشا الله امسالم3 گانه رو کسب میکنیم

18 تیر (09:18)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi