خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,179

طاهری:90 درصد کارمان را انجام داده ایم

طاهری:90 درصد کارمان را انجام داده ایم
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می گوید تکلیف ماندن یا رفتن کاپیتان فصل گذشته این تیم ظرف یکی دو روز آینده مشخص می شود.
علی اکبر طاهری در این باره به "مستر90" گفت: در مورد نوری هنوز چیزی قطعی نشده است و ما داریم با او صحبت می کنیم. اگر یکی دو روز صبر کنید، تکلیف این بازیکن هم روشن می شود.

او در مورد مذاکرات باشگاه پرسپولیس یا سید جلال حسینی هم می گوید: ما نمی توانیم به بازیکن به خاطر خواسته خودمان پیشنهاد بدهیم. باید بازیکنان را بانظر سرمربی تیم جذب کنیم. نام آقای حسینی در لیست برانکو نیست. البته معنی حرف من این نیست که آقای حسینی خدایی ناکرده دفاع خوبی نیست بلکه منظور من این است که احتمال دارد این بازیکن به سیستم آقای برانکو هماهنگی ندارد.

مدیرعامل پرسپولیس حاضر نیست در مورد رقم قرارداد امید عالیشاه و مهدی طارمی حرفی بزند: من فکر نمی کنم صحبت کردن در مورد این مساله درست باشد. این یک توافقی است بین بازیکن باشگاه و بازیکن و لزومی ندارد که رسانه ای شود. به هرحال ما مجرایی داریم که حتما قرارداد ها در آن مورد بررسی قرار می گیرد.

طاهری در پایان از رضایتش از عملکرد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات خبر داد: من از عملکرد پرسپولیس راضی هستم و در این موضوع تردیدی وجود ندارد. ما 90 درصد از کارمان را در فصل نقل و انتقالات انجام داده ایم. البته این 90 درصد مربوط به تمدید قرارداد با بازیکنان فصل گذشته هم می شود که موفق شده ایم بخش عمده ای از قرارداد بازیکنان مورد نظر برانکو را تمدید کنیم.

برچسب‌ها: مدیرعامل علی اکبر طاهری پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

154 پرسپولیس خرمشهر1394/04/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi