خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,148

پرسپولیس مدل برانکو با چند علامت سؤال

پرسپولیس مدل برانکو با چند علامت سؤال
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باتوجه به خریدها و همینطور حفظ چند بازیکن خوب در پرسپولیس، ترکیب پرسپولیس فعلا به شکلی در آمده که شاید هواداران را کمی به فصل بعد امیدوار کند. عالیشاه و طارمی دو بازیکنی بودند که در این تیم ماندند و با جذب بازیکنانی چون کامیابی نیا و رامین رضائیان قرمزها امیدوارند فصل خوبی را سپری کنند.
ترکیب پرسپولیسی چه شکلی است؟
سرمربي كروات پرسپوليس به سوشا مكاني اعتقاد خاصي دارد. برانكو او را به عنوان گلر اول انتخاب كرده و قصد دارد يك دروازه‌بان ايراني را نيمكت‌نشين سوشا كند. البته سوشا مكاني 3 هفته اول ليگ را به دليل محروميت از دست داده است(برانکو امروز گفت او فقط یک هفته محروم است و دو هفته بعدی اش را بازی می کند!) محسن بنگر نفر اول خط دفاع پرسپوليس جديد است و برخلاف نظر هواداران پرسپوليس و افكار عمومي، سيدجلال حسيني مد نظر برانكو نيست. سرمربي پرسپوليس سخت به دنبال جذب يك مدافع خارجي - گفته مي‌شود لوكا ماريچ- است تا از او و بنگر زوج جديد خط دفاع سرخپوشان را بسازد.
بديهي است در اين شرايط عليرضا نورمحمدي نيمكت‌نشين پرسپوليس شود. با جذب رامين رضاييان تكليف دفاع راست پرسپوليس از حال مشخص است، مگر آنكه برانكو بخواهد از رضاييان در گوش راست استفاده كند و بابك حاتمي را در دفاع راست بگمارد كه بسيار بعيد به نظر مي‌رسد. اولين علامت سؤال پرسپوليس مدل برانكو - حداقل تا به الان - دفاع چپ اين تيم است. وضعیت حميد علي‌عسگري تا حدود زيادي نامعلوم است و باشگاه كماكان در حال مذاكره با مهرداد جماعتي است؛ بازيكني كه هنوز يك فصل ديگر با فولاد خوزستان قرارداد دارد اما به پرسپوليسي‌ها اطمينان داده خودش رضايتنامه‌اش را از باشگاه جنوبي خواهد گرفت. در غياب احمد نوراللهي كه دوران نقاهت خود را مي‌گذراند و گفته مي‌شود به 5 هفته ابتدايي ليگ نمي‌رسد، مهرداد كفشگري و كمال كاميابي‌نيا دو هافبك تدافعي پرسپوليس در هفته‌هاي ابتدايي ليگ پانزدهم به شمار مي‌روند.
هادي نوروزي كه در ليست برانكو بود و با پرسپوليس سفيد امضا كرد، مثل فصل گذشته گوش راست سرخپوشان خواهد بود. پست گوش چپ هم با تمديد قرارداد اميد عاليشاه به اين بازيكن تكنيكي و مؤثر مي‌رسد كه از بهترين‌هاي فصل گذشته بود. با توجه به جدايي محمد نوري به نظر مي‌رسد تنها يك بازيكن جايگزين باشد و او هم فرشاد احمدزاده است؛ هافبكي چپ‌پا و تكنيكي كه در ليگ چهاردهم به عنوان گوش راست و چپ براي تراكتورسازي تبريز توپ زد ولي با وجود هادي نوروزي و اميد عاليشاه بالاجبار بايد پشت سر تك‌مهاجم پرسپوليس بازي كند. بي‌برو برگرد مهدي طارمي پديده پرسپوليس و شايد فوتبال ايران در ليگ چهاردهم بود كه به عنوان بازيكني خطرناك، تكنيكي و سرعتي مي‌تواند كابوس مدافعان حريف باشد. برانكو هم اصرار زيادي داشت تا اين بازيكن در پرسپوليس حفظ شود و بالطبع پست مهاجم نوك سرخپوشان هم به مهدي طارمي خواهد رسيد.

برچسب‌ها: برانکو پرسپولیس علامت سوال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

41 9

865 کلماکره1394/04/12

بلبریونایتد: برای همینه برانکو استیماچ رو آورد اگه درخشان یا یکی دیگه بود میرفت الکی از یه جا دیگه واسه یه پست دیگه خرید میکرد

13 تیر (03:05)


تهران ردبولز: خدا وکیلی علی عسگری دفاع خوبی نیست بازی برگشت سپاهان نابود کرد تیمو

13 تیر (00:25)


12 تیر (21:44)


اسبیکو: تاحالا ندیدم کسی از بین سرمربی ها مثل برانکو عاقل باشه آخه کی با وجود حمید علی عسگر مدام حمله میکنه

12 تیر (19:53)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi